וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציאה אחת בשבוע: מגדל מפנק במרכז עם נוף מלא לים במחיר מפתיע

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 8:56

במסגרת פינה חדשה של וואלה נדל"ן נציג בפניכם דירה אחת כל שבוע שנמכרת במחיר "מציאה" - מתחת למחיר הממוצע בשוק. והפעם, בסיוע מדלן, בכמה נמכרת דירת 4 חדרים במגדל בבת ים עם מגוון פינוקים לדיירים ונוף מלא לים?

מציאה אחת בשבוע: בת ים. אורי בן יאיר,
מציאה אחת בשבוע: בת ים/אורי בן יאיר

הנכס:
דירת 4 חדרים ברחוב הרב ניסנבוים בבת ים, בשטח של 110 מ"ר ומרפסת של 25 מ"ר, עם נוף מלא של הים. הדירה, שלה גם מחסן וחנייה כמובן, נמצאת בקומה ה-26 מתוך 43 במגדל מגורים שאוכלס לפני כ-3 שנים וכולל שלל פינוקים, מחדר כושר וחדר דיירים לג'ימבורי ושמירה 27/7. המגדל, שממוקם על גבעה כך שהנוף הישיר לים לא יופרע גם בעתיד, נמצא בשולי רובע העסקים של בת ים, אזור מתפתח שבו מגדלי יוקרה לצד משרדים ותעסוקה. במרחק חציית כביש מהמגדל, בשכונת רמת הנשיא, יש בית ספר יסודי, גני ילדים וגינות בשלל גדלים.

מחיר מבוקש:
3.19 מיליון שקל (בהתבסס על עסקאות ומודעות בסביבה, מד מדלן מעריך את שווי הנכס ב-3.38 מיליון שקל, כלומר 190 אלף שקל יותר).

מציאה אחת בשבוע: בת ים. אורי בן יאיר,
מציאה אחת בשבוע: בת ים/אורי בן יאיר

למה זאת מציאה:
"קודם כל, מדובר בדירה במחיר עם נוף מלא לים במחיר שפוי", מסביר אורי בן יאיר מהמרכז הישראלי לנדל"ן בחולון, שמטפל בנכס. "בכל קומה במגדל יש 4 דירות ובדירה הזו, שנמצאת בפינה הדרום מערבית של הקומה, יש גם נוף לים וגם שמש, למרות שהמגדל לא צמוד לחוף התחושה היא שפותחים את דלת המרפסת ויוצאים לים. המוכרים הם זוג צעיר עם שני ילדים ועוד ילד אחד בדרך, שרכשו דירה יותר גדולה וצריכים עכשיו למכור את דירתם הנוכחית, כך שהמחיר אטרקטיבי ביותר. מנסיוני, אלו תמיד העסקאות הכי טובות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מציאה אחת בשבוע: בת ים. אורי בן יאיר,
מציאה אחת בשבוע: בת ים/אורי בן יאיר

על הסביבה:
ראשיתו של האזור בשנות ה-30' של המאה הקודמת, אז הוקמו מספר מפעלים בשוליה הדרומיים של העיר החדשה שנקראה אז עדיין "בית וגן". לאחר שנים של פריחה, אזור התעשייה החל להידרדר, עד למצב שבו היו בו בעיקר מבני תעשייה נמוכים וישנים, חלקם נטושים, לצד חניוני ענק לרכבים ולאוטובוסים. עם התפתחות שכונת פארק הים, אזור התעשייה הפך למרכזי יותר בעיר, והוחלט לחדש אותו לחלוטין ולהפוך אותו לרובע העסקים - שכונה תוססת שכולה עירוב שימושים, בה יהיו מגדלי מגורים ומשרדים לצד מוסדות תרבות. צפון השכונה, בו נמצאת גם הדירה המוצעת, הוא הראשון להתחדש.

רובע העסקים מוקף בשכונות מגורים, חלקן חדשות יחסית וחלקן לקראת התחדשות משמעותית, כמו רמת הנשיא. הוא ממוקם על צירי תנועה ארציים ראשיים כמו נתיבי איילון וכביש 431, ותחום על ידי שני צירים עירוניים ראשיים מצפון ומדרום - יוספטל והקוממיות בהתאמה. הקו האדום של הרכבת הקלה עובר במזרח השכונה, עם תחנה ממש מתחת לבית.

בנוסף, במגדל הצמוד למגדל שבו נמצאת הדירה, שהוא מגדל משרדים, יש גם מרכז מסחרי קטן, שכולל סופרמרקט של יוחננוף, סופרפארם, מאפיות ומסעדות - הכל במרחק של פחות מדקת הליכה מהבית.


למי מתאים:
זוגות צעירים ומשפחות שרוצות לגור בלוקיישן מרכזי וליהנות מכל הפינוקים - כולל נוף לים - אבל במחיר שפוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully