וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלה בהגרלה: צעיר חרדי בן 21 זכה בדירה חינם בקפריסין

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 10:10

במסגרת אירוע נדל"ן של יום האישה של קבוצת בל, צעיר חרדי בן 21 עודכן בשיחת טלפון בשידור חי ברשתות החברתיות מול קהל של עשרות אלפי צופים שזכה בדירה בחינם בקפריסין, לאחר שעלה בהגרלה שערכה הקבוצה במסגרת קמפיין שיווקי

דגל ישראל על מפת קפריסין. ShutterStock
במסגרת הגרלה: צעיר חרדי בן 21 זכה בדירה חינם בקפריסין/ShutterStock

הזוכה המאושר של בהגרלה שערכה קבוצת ההשקעות Bell לדירה חינם בפרויקט שלה בקפריסין, הוא אברך צעיר בן 21, נשוי, מישוב תפוח. הצעיר עודכן על הזכייה בשיחת טלפון בשידור חי ברשתות החברתיות מול קהל של עשרות אלפי צופים. מבצע ההגרלה שנערך במסגרת קמפיין שיווקי של קבוצת בל לווה על ידי משרד עורכי הדין GBK.

ההשקעה בקמפיין הגרלת הדירה עומדת על 1.5 מיליון שקל, כפי שחשפה יזמית הנדל"ן שני בל, בכנס נדל"ן למשקיעים שהתקיים ביום שישי, יום האישה הבינלאומי. התקציב כלל פרסום ברשתות החברתיות, רדיו, וואטסאפ, קמפיין דיגיטל ואושיות רשת.

כאמור, בזמן הכנס נערכה הגרלה בין 70,000 המשתתפים בפעילות. המשתתפים התמודדו על זכיה בדירת סטודיו בשווי 700,000 שקל ב-Bell Village, פרויקט הדגל של הקבוצה בלרנקה, קפריסין - קומפלקס מפואר הכולל כ-300 יחידות דיור, בריכה, חדר כושר, ספא, מסעדה ומועדון דיירים.

"מטרת הקמפיין הייתה להנגיש את עולם השקעות הנדל"ן לציבור הרחב בישראל, ולהביא לידי ביטוי את חזון החברה לשמש מגדלור לצמיחה כלכלית למשפחות מעמד הביניים", טוענת בל.

אירוע יום האישה בכנס נדל״ן למשקיעים. אור גפן,
אירוע יום האישה בכנס נדל״ן למשקיעים/אור גפן

את הכנס שהתקיים בסימן יום האישה ביום שישי האחרון הנחו עדן הראל ועודד מנשה והקהל כלל משקיעי נדל"ן, יזמים, אנשי עסקים ומכובדים בענף הנדל"ן והבנקאות. בין המכובדים הגיעו מנהלת בנק דיסקונט עדי זינו.

הכנס כלל פאנל '4 אימהות' שונות מעולמות שונים שהגיעו לדבר על כלכלה משפחתית. מיה דגן - שחקנית תיאטרון, קולנוע, בדרנית וזמרת, נטלי דדון - אושיית רשת, דוגמנית ומנחת טלוויזיה, גיטי וינר - מהאושיות המשפיעות ביותר במגזר החרדי ונעמה קסרי בעלת קליניקות לטיפולי אסתטיקה והזוכה המיתולוגית של תוכנית הטלוויזיה 'הישרדות'.

שני בל: "עוברת עלינו תקופה מטלטלת ויש לה הרבה ביטויים מורכבים, גם כלכליים" אומרת בל "כולנו מבינים איך הכיס הפרטי שלנו מושפע ויושפע כתוצאה מהשלכות המלחמה, ויש כבר שיח מתקדם על מיתון. האזרח הישראלי חייב להיות בקיא באפשרויות שיש לו לייצר פתרונות פיננסיים ולהגדיל את ההון האישי, הרי אנחנו כבר יודעים שאין על מי לסמוך חוץ מעל עצמינו. אם באמצעות הגרלת דירה אני יכולה להוות גורם משמעותי בהפצת המסר החשוב הזה בקרב הציבור הישראלי - ניצחתי".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully