וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניעים מחדש: עשרות עובדים מסרי לנקה התחילו לעבוד באתרי הבנייה בדרום

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 9:48

לראשונה מאז השביעי באוקטובר: עשרות עובדים זרים מסרי לנקה הגיעו ארצה ושובצו באתרי בנייה בדרום, שעמדו דוממים מזה חמישה חודשים. "ממשלת ישראל חייבת להתעורר מהתרדמת"

צוות עובדים מסרי לנקה באתר בנייה בדרום. באדיבות ארגון הקבלנים בנגב,
צוות עובדים מסרי לנקה באתר בנייה בדרום/באדיבות ארגון הקבלנים בנגב

לאחר מאמצים אינטנסיביים של ארגון הקבלנים בנגב ותאגיד כוח אדם "בינה" ובשיתוף התאחדות בוני הארץ, ביום חמישי האחרון, לראשונה מאז השביעי באוקטובר, הגיעו לאתרי הבנייה בדרום עובדים זרים מסרי לנקה והחלו להניע מחדש את אתרי הבנייה, שעמדו דוממים מזה חמישה חודשים.

אלי אביסרור יו"ר ארגון הקבלנים בנגב ומ"מ נשיא התאחדות בוני הארץ: "חמישה חודשים מאז פרוץ המלחמה ונכנסו ארצה רק מאות בודדות של עובדים זרים ולא אלפים כפי שהובטח לענף. ממשלת ישראל חייבת להתעורר מהתרדמת, להניע מחדש את הענף ולמנוע משבר כלכלי חמור".

קבלנים בדרום שחברים בארגון הצטרפו לדבריו של אביסרור, ואמרו כי "לאחר חמישה חודשים שהענף לא עובד והבאת מספר קטן של עובדים זרים, נדמה שהמדינה שכחה אותנו".

נזכיר כי זאת הפעם הראשונה שמגיעה משלחת של עובדים זרים מסרי לנקה לענף הבנייה בישראל. זאת, לאחר שבתקופה האחרונה התבצעו מיונים למעל 3,000 עובדים מסרי לנקה. על פי נתוני ההרשמה למיונים, נראה כי צפויים להגיע עוד רבים בתקופה הקרובה. המיונים מתקיימים באחריות התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ובמהלכם נבדקת יכולתם המקצועית של העובדים, במטרה לוודא כי אכן הינם בעלי רקע בתחום הבנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully