וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WIN-WIN סיטואיישן: עשרות חרדים בדרך לעבודה באתרי הבנייה

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 13:05

בצל המלחמה ובעקבות המחסור בידיים עובדות באתרי הבניה, עשרות חרדים חסרי רקע לומדים בימים אלו להיות מנהלי עבודה, בקורסים המקודמים על ידי משרד העבודה בשיתוף עם התאחדות בוני הארץ והקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל

שר העבודה בביקור במכללת הנדסה לגובה. דוברות משרד העבודה,
שר העבודה בביקור במכללת הנדסה לגובה/דוברות משרד העבודה

מצאו אחד את השני: בשל המחסור בידיים עובדות מאז ה-7 באוקטובר והרצון לחזק את העבודה בישראלית בענף הבנייה, והצורך של החרדים להשתתף בשוק העבודה הישראלי - עשרות חרדים לומדים בימים אלו את מקצוע מנהל עבודה באתר הבנייה.

מדובר בפרויקט דגל שהוקם על ידי אגף להכשרה מקצועית במשרד העבודה, בשיתוף עם התאחדות בוני הארץ והקרן לעידוד הבנייה, עמותת 'מלאכתם' ועמותת צורים. פרויקט שהכשיר עד כה כ-106 גברים חרדים לענף הבניין, עם אחוזי הצלחה מדהימים, שהביאו עד כה להשמה של 100% מהבוגרים.

במסגרת זו, שר העבודה יואב בן צור קיים הבוקר (ה') סיור מקצועי במכללת הנדסה לגובה, מלווה במנכ"ל משרד העבודה ישראל אוזן והצוות המקצועי. השר ביקר סטודנטים חרדיים הלומדים בקורסים של מנהלי עבודה בבניין שהגיעו לענף ללא רקע.

השר יואב בן צור: "בעקבות המלחמה הארוכה וההגבלות על כניסת עובדים פלסטינים לישראל, נקלע ענף הבנייה למשבר חסר תקדים. החזון שלנו לשלב כמה שיותר ידיים ישראליות בתחום הבניה שיש בו שכר גבוה ומתגמל. התרגשתי לראות את עשרות הסטודנטים החרדים לומדים בימים אלו בתכנית הכשרה ייחודית לתפקיד מנהלי עבודה. משרד העבודה ימשיך לתת מעטפת איכותית ומקצועית עד להשמתם בעבודה בפועל".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully