וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוטף את הפירות: אלו הבתים היוקרתיים שרכש מנכ"ל אנבידיה

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 9:17

הצצה חד פעמית לפורטפוליו של מנכ"ל אנבידיה: מאז רכש את ביתו הראשון והצנוע בסוף שנות השמונים, ג'נסן הואנג, שהשקיע 55 מיליון דולר בנדל"ן למגורים לאורך השנים, מחזיק כיום בבתים באזורים היקרים ביותר בעמק הסיליקון ובהוואי. צפו ברשימה

מנכ"ל אנבידיה, ג'נסן הואנג'. Masaru Kamikura, אתר רשמי
מנכ"ל אנבידיה, ג'נסן הואנג'/אתר רשמי, Masaru Kamikura

המסע על העושר: תוך ארבעה עשורים מאז רכש את ביתו הראשון והצנוע יחסית בסן חוזה, קליפורניה - מנכ"ל אנבידיה, ג'נסן הואנג', הספיק להשקיע 55 מיליון דולר (שווה ערך לכ-198 מיליון שקל) בנדל"ן למגורים באזורים היקרים ביותר ברחבי ארה"ב, מהוואי ועד עמק הסיליקון.

על פי הפרסום של העיתון האמריקאי המוכר הוול סטריט ג'ורנל, ג'נסן הואנג, מנכ"ל חברת "אנבידיה", הנחשבת לספקית הגדולה של מיקרו-שבבים ועלתה לאחרונה לכותרות בזכות דוח רבעוני מוצלח במיוחד, שגרם למניה שלה לזנק והפך אותה לחברה השלישית העשירה בעולם, אחרי מייקרוסופט ואפל שעומדות בראש הטבלה, עם שווי שוק נוכחי של כ-2.06 ביליון דולר.

הונו של מנכ"ל חברת "אנבידיה" המובילה, מוערך ב-69 מיליארד דולר, והוא ממוקם במקום ה-20 ברשימת עשירי עולם של המגזין הפופולרי "פורבס". עוד עולה ממסמכים רשמיים של החברה, כי אנבידיה מממנת את האבטחה של הואנג ובתיו, ובשנה הפיסקאלית 2023 הוציאה על סעיף זה 565,305 דולר.

התחיל בקטן

בית מגוריו העיקרי של הואנג כיום נמצא בחוף המערבי של ארה"ב, בקרבת המטה של אנבידיה בסנטה קלארה. לפי הפרסום בוול סטריט ג'ורנל, הוא הוציא כ-55 מיליון דולר על נדל"ן מאז שנות ה־80 המאוחרות, ובבעלותו נכסים בקליפורניה, בהוואי וכן באזור המפרץ של סן פרנסיסקו.

הואנג רכש את ביתו הראשון ו"הצנוע" בסן חוזה, קליפורניה, עוד כשהיה עובד צעיר בהייטק. הבית התפרש על פני כ-140 מ"ר וכלל שלושה חדרי שינה. הוא מכר אותו ב-1988 תמורת 185 אלף דולר (שהיום שווים כ-476 אלף דולר), כדי לעבור לבית גדול יותר באזור. הבית אליו עבר באותה שנה התפרש על פני כ-214 מ"ר, כלל ארבעה חדרי שינה ועלה לו 338 אלף דולר (היום כ-870 אלף דולר), כך לפי רשומות.

ב-1999, אנבידיה הונפקה בוול סטריט. שלוש שנים לאחר מכן, הואנג מכר את ביתו בסן חוזה בעבור 500 אלף דולר (היום כ-847 אלף דולר). סן חוזה היא עד היום עיר מבוקשת למגורים בעבור אנשי תעשיית הטק. לפי הנתונים שפורסמו בוול סטריט ג'ורנל, נכון לינואר 2024, המחיר הממוצע בו נמכרים נכסים בעיר עומד על 1.3 מיליון דולר.

המשיך בענק

לאחר שהתגוררו בסן חוזה, הואנג ומשפחתו עברו לגור בגבעות לוס אלטוס, קליפורניה. ב-2003, שילם הואנג 6.9 מיליון דולר (היום כ-11.4 מיליון דולר) תמורת בית המתפרש על פני יותר מ-650 מ"ר וכולל שישה חדרי שינה. העיר ממוקמת כ-25 ק"מ מערבה מהמטה של אנבידיה ומאופיינת באווירה כפרית, כאשר בשנים האחרונות, הפכה בית לרבים מאנשי עמק הסיליקון, המתגוררים באחוזות גדולות. נכון לינואר 2024, המחיר הממוצע לבית בעיר עמד על 6 מיליון דולר.

ב-2004, רכש הואנג אחוזה בצד הדרומי של האי מאווי בהוואי, באתר הנופש וואיליה (Wailea), תמורת 7.5 מיליון דולר (היום כ-12.1 מיליון דולר). הנכס הוא אחד מבין 14 בתים בקהילה מגודרת הצופה לחוף ומתפרשת על פני כ-42.5 דונם. לפי רשומות, הבית של הואנג לבדו מתפרש על פני כ-743 מ"ר וכוללת שבעה חדרי שינה.

סוכן נדל"ן מקומי ששוחח עם הוול סטריט ג'ורנל אמר שביתו של הואנג הוא אחד הגדולים בוואיליה, וכי מדובר באזור בו הנכסים מאופיינים בשטח גדול יותר ובאווירה יותר כפרית. עוד ציין הסוכן כי באזור ישנם מספר מגרשי גולף, מלונות ומרכזי קניות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גשר הזהב, סן פרנסיסקו. ShutterStock
גשר הזהב, סן פרנסיסקו/ShutterStock

ב-2017, רכשה משפחת הואנג אחוזה בסן פרנסיסקו תמורת 38 מיליון דולר, באזור המוכר כחוף הזהב (Gold Coast), כך לפי רשומות. האחוזה מתפרשת על פני כ-1060 מ"ר וצופה לגשר שער הזהב.

בניית האחוזה נמשכה לאורך כמעט ארבע שנים. כאשר הושלמה ב-2017, היא הוצעה למכירה בעבור 40 מיליון דולר. באותה העת, היא תוכננה כך שתכלול שבעה חדרי שינה, שני חדרי יין, מטבח חיצוני, מעלית, בית קולנוע וחדר כושר.

בוול סטריט ג'ורנל צוין כי בתים באזור נוטים להיות היקרים ביותר בעיר. "אין שום אזור טוב יותר, משובח יותר ויקר יותר מאזור חוף הזהב", אמר סוכן נדל"ן מקומי ששוחח עם העיתון.

בתיו של הואנג נמצאים באזורי הנדל"ן היקרים ביותר בארצות הברית. במקום הראשון מדורגת הוואי, עם מחיר ממוצע של 832 אלף דולר לבית נכון לרבעון האחרון של 2023, ואילו קליפורניה מדורגת שנייה עם מחיר ממוצע של כ־737 אלף דולר. במדינת ניו יורק, לשם השוואה, עומד הנתון על 449 אלף דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully