וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

27 דירות ב-3 שבועות: ביקוש מפתיע לפרויקט היוקרתי בחיפה

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 16:15

קבוצת אלמוג מדווחת על הצלחה במכירה המוקדמת: בתוך 3 שבועות נמכרו 27 דירות במגדל ריף פרימיום היוקרתי בפרויקט אלמוג כרמל מערב, שיתנשא לגובה 27 קומות ויכלול 110 דירות

פרויקט הדגל החיפאי של קבוצת אלמוג, "אלמוג כרמל מערב". טוטם,
פרויקט הדגל החיפאי של קבוצת אלמוג, "אלמוג כרמל מערב"/טוטם

הישג חסר תקדים במכירה המוקדמת (פריסייל) של המגדל השלישי והאחרון בפרויקט "אלמוג כרמל מערב" בנווה דוד חיפה. קבוצת אלמוג מודיעה כי סיימה את שלב המכירה המוקדמת חודש לפני הזמן המשוער וזאת בשל הביקוש הרב, בעקבותיו נמכרו 27 דירות בתוך כ-3 שבועות בהיקף מכירות של כ 68 מיליון שקל.

פרויקט "אלמוג כרמל מערב" הנבנה כיום בשכונת נווה דוד המתחדשת, כולל את שלושת מגדלי המגורים הגבוהים ביותר שנבנו עד כה בחיפה, אשר מתנשאים לגובה של 27-30 קומות. מגדל "ריף פרימיום" הנחשב ליוקרתי ביותר מבין שלושת המגדלים בפרויקט, יתנשא לגובה 27 קומות ויכלול 110 דירות עם ארבע דירות בכל קומה.

תמהיל הדירות במגדל כולל דירות 4 ו-5 חדרים, דירת גן ופנטהאוזים מרהיבים. הבניין יבנה מעל 7 קומות מרתף חנייה תת קרקעי, יכלול 2 כניסות וחדר כושר לרווחת הדיירים, בצידו המזרחי תוקם גינה לרווחת הדיירים. מהחברה נמסר כי המפרט הטכני של הדירות עשיר וכולל מיזוג אוויר, חשמל חכם, אריחים משודרגים ועוד תוספות

"גם המשקיעים מבינים כי העיר חיפה עדיין לא מיצתה את הפוטנציאל"

הפרויקט ממוקם כ-600 מטר (קו אווירי) מקו החוף, נבנה על שטח עצום של כ- 16 דונם וכולל פיתוח סביבתי נרחב לרווחת התושבים, בין היתר בריכה אקולוגית, גינות, אזורי ישיבה מוצלים, מתקני שעשועים, ספורט אתגרי ועוד. הפרויקט תוכנן ע"י משרד האדריכלים החיפאי שוורץ-בסנוסוף.

על פי נתוני החברה מרבית הרוכשים בפרויקט הם תושבי חיפה והסביבה, משפרי דיור ורוכשי דירה ראשונה, בעלי מקצועות חופשיים, אנשי הייטק ועוד. כעת, לאחר סיום המכירה המוקדמת החברה מציעה מבצע חדש לרוכשים, בו היא תסבסד עד מיליון שקל (הלוואת קבלן) ממחיר הדירה ללא ריבית והצמדה, עד למועד האכלוס.

לדברי רקפת להב, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת אלמוג: "פרויקט אלמוג כרמל מערב ממשיך לבסס את מעמדו כאחד הפרויקטים המוצלחים והמבוקשים בעיר. שיווק המגדל השלישי והאחרון שבר שיאים מבחינתנו, לקוחות שכבר ביקרו בפרויקט בשלבים הקודמים חזרו עם היציאה לשיווק של המגדל היוקרתי ומיהרו לבצע רכישה. אחרים אשר רכשו דירה במגדל הראשון או השני, המליצו למשפחה וחברים לרכוש דירה במגדל השלישי. מראשית ימיו של הפרויקט, הרוכשים שלנו מביעים אמון רב בחברה, בפרויקט ובפוטנציאל האדיר הגלום בשכונה. גם המשקיעים מבינים כי העיר חיפה עדיין לא מיצתה את פוטנציאל הצמיחה וההשבחה שלה, ביחס לערים אחרות ולכן עדיין ניתן לרכוש בה דירות בפרויקט איכותי במחירים שפויים, עם נוף שאפשר רק לחלום עליו בערים אחרות".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully