וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליד הרכבת, בסמוך לים: כל הפרטים על העיר החדשה במערב ראשל"צ

בשיתוף אלקטרה מגורים

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 13:09

איפה הופכות הדיונות ליד הים למיני עיר מושלמת? מתחם ה-1,000 במערב ראשל"צ מציע עולם ומלואו - מגורים עם איכות חיים, תעסוקה במרחק הליכה, פארקים ואגמים ומקום נפלא לגדל בו ילדים. עירוב שימושים מהסרטים

בווידאו: מתחם ה-1,000 במערב ראשון לציון/יח"צ

איך נראית אורבניות מושלמת? עצמו עיניים ודמיינו לכם עיר חדשה שקמה בצמוד לרכבת, בצמוד למקומות העבודה, הבילוי, המסחר ובמרחק קצר מהים. כל מה שצריך ממש מתחת לבית במרחק הליכה מבלי להזיז את הרכב מהחניה.

השילוב הזה מתאפשר באורח פלא במערב ראשון לציון. עיר חדשה המציעה לתושביה את הטוב ביותר מכל העולמות. סגנון חיים עירוני, שוקק ותוסס, בנגישות נוחה בעירוב שימושים מושלם ומודרני. עירוב שימושים מושלם.

מתחם ה-1,000 במערב ראשון לציון. מנהלת מתחם ה-1,000,
מודל ייחודי שמאפשר מרחב עירוני מגוון ונעים, שמעודד הליכה, מפגש ואורח חיים בריא וקהילתי/מנהלת מתחם ה-1,000

כן ,זהו מתחם ה-1,000 המציב רף חדש של איכות חיים והשקעה בתושב, עם פארקים, תשתיות, מוסדות חינוך ומבני קהילה מודרניים ומתקדמים. 110 דונם של שטחים ירוקים, אגם מלאכותי עצום, גני שעשועים, גינות כלבים ועוד.

זהו מודל ייחודי שמאפשר מרחב עירוני מגוון ונעים, שמעודד הליכה, מפגש ואורח חיים בריא וקהילתי עם התניידות קלה במרחבי העיר החדשה.

נגישות היא שם המשחק. תגיעו להכל ברגל. אבל לא צריך רכב פרטי: לשכונה החדשה על 1,000 דונם עורקי תחבורה מרושתים: תחנת הרכבת הפרברית משה דיין, חיבור לקווי הרכבת הקלה, תחנת מטרו לעתיד, מטרונית פנימית ושבילי אופניים.

מתחם ה-1,000 במערב ראשון לציון. הדמיה: 3division,
מודל ייחודי שמאפשר מרחב עירוני מגוון ונעים/הדמיה: 3division

קריית חינוך חדשנית, בתי ספר לכל גיל ושלל גני ילדים עם מערכת חינוך מקומית איכותית. זיהינו בדיונות האחרונות של ראשל"צ פרויקט מגורים יוצא דופן שבונה אלקטרה מגורים. זהו השלב השני בפרויקט "אלקטרה לייף סטייל - מתחם ה-1000" - המגדלים מעוצבים ונהנים ממיקום אידיאלי בחלק הדרומי של השכונה הכל כך מיוחדת הזו.

מתחם ה-1,000 במערב ראשון לציון. הדמיה: 3division,
המגדלים מעוצבים ונהנים ממיקום אידיאלי בחלק הדרומי של השכונה הכל כך מיוחדת הזו/הדמיה: 3division

הפרויקט של אלקטרה מגורים במתחם ה-1,000 כולל, לובי ART ענק ומפואר -בעל חלל כפול, מועדון דיירים לעריכת אירועים משפחתיים, חדר כושר, קולנוע VIP עמדת עבודה שיתופית ועוד.

לצד הדירות, יוקם פארק פרטי עם גינת תבלינים וגינת פרפרים, פינת יוגה, TRX ופילאטיס.

ככה נראית אורבניות מושלמת בישראל, רבע שעה מתל אביב ברכבת.

כל הפרטים באתר החברה>>

בשיתוף אלקטרה מגורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully