וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות מקרקעי ישראל תאשר: שלושה ישובים חדשים יוקמו בצפון

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 18:35

זריקת חיזוק לאזור הצפון: רשות מקרקעי ישראל מקדמת בימים אלו תכנון והקמה של שלושה ישובים חדשים בשלוש מועצות אזוריות בצפון, באזור עדיפות א' ובקו העימות. בכל אחד מהיישובים צפויים לחיות כ-1,000 משפחות

מפה: המיקום של שלושת היישובים החדשים שיוקמו בצפון. רשות מקרקעי ישראל,
מפה: המיקום של שלושת היישובים החדשים שיוקמו בצפון/רשות מקרקעי ישראל

במטרה לחזק את ההתיישבות בצפון הארץ ומתוך מטרה למשוך אוכלוסייה חדשה לאזור, רשות מקרקעי ישראל הודיעה היום (ב') כי היא מקדמת בימים אלו את הקמתם של שלושה ישובים חדשים באזור הצפון.

הישובים החדשים יהיו במועצה האזורית מטה אשר, מרום הגליל ומבואות חרמון. הקמת היישובים תיעשה בשיתוף המועצות האזוריות. על פי התכנון הנוכחי, כל אחד מהיישובים יכיל אלפי תושבים, כאשר צפויים להיבנות כ-1,000 יחידות דיור.

מרשות מקרקעי ישראל נמסר כי דווקא בעת הזו יש לחזק את אזור הצפון.

בני בן מובחר, ראש המועצה האזורית מבואות החרמון בכניסה למועצה אזורית מבואות חרמון. אלי אשכנזי
בני בן מובחר, ראש המועצה האזורית מבואות החרמון בכניסה למועצה אזורית מבואות חרמון/אלי אשכנזי

נזכיר כי רק לאחרונה, ביום הבחירות לרשויות המקומיות, נולד יישוב חדש בישראל, באזור גוש עציון. היישוב החדש, הממוקם בצפון מזרח הגוש בסמוך ליישוב קידר, קיבל את השם "משמר יהודה". ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר כי מדובר באירוע מתוק ודרמטי מאוד": "זו מתנה ענקית לתושבי גוש עציון, זו התשובה הכי טובה שלנו לטרור, לאלו שרוצים לנשל אותנו מאדמת אבותינו".

עוד הוסיף: "זו התשובה שלנו לקיצוניים שרוצים להזיז אותנו מהמקום שבו דרכו אבות אבותינו. וזו גם התשובה שלנו לעמי העולם. אנחנו נמשיך ונחזק גוש עציון בעוד תושבים, עוד בתי ספר, עוד כבישים ועוד גני ילדים. יחד ננצח".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully