וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחדשות ענק בגבעתיים: באיזו שכונה יוקמו 900 דירות חדשות?

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 16:53

החברות אזורים ואשדר מקבוצת אשטרום מקדמות 900 יחידות דיור בהתחדשות עירונית בגבעתיים. המתחם הינו חלק מתכנית הענק להתחדשות עירונית של גבעת רמב"ם, אחת השכונות הוותיקות בעיר. מה תכלול התכנית?

הפרויקט של אזורים ואשדר בגבעתיים. קסם הדמיות עבור כנען שנהב אדריכלים,
הפרויקט של אזורים ואשדר בגבעתיים/קסם הדמיות עבור כנען שנהב אדריכלים

החברות, אזורים ואשדר מקבוצת אשטרום, נמצאות בשיא של תהליך לקידום פרויקט משמעותי במתחם חנה סנש בגבעתיים. במסגרת הפרויקט, ולאחר שאושרה על ידי הוועדה המחוזית בינואר 2023 תכנית המתאר של גבעת רמב"ם בגבעתיים, צפויות החברות להרוס למעלה מ-330 יח"ד ובמקומם לבנות כ-900 יח"ד חדשות.

בחודש שעבר קיימו החברות, אזורים ואשדר, כנס לבעלי הדירות במתחם חנה סנש-גבעתיים בו הוצגה לדיירים הוותיקים התכנית אותה החברות מגבשות במסלול מהיר של תוכנית מפורטת אשר תוגש לאישור הוועדה המקומית. במקביל לתהליכים התכנוניים, ממשיכות החברות היזמיות בהליך החתמת הבעלים על הסכמי פינוי בינוי. לאור ריבו החתימות במתחם החברות מעריכות כי בחודשים הקרובים ניתן יהיה להגיש לוועדה המקומית את מסמכי התכנית המפורטת.

תכנית המתאר שאושרה הינה תכנית ענק להתחדשות עירונית הכוללת בנייתן של מעל 3,800 יח"ד בשכונת גבעת רמב"ם בעיר. השכונה תחומה על ידי רחובות וייצמן ממזרח, דרך השלום במערב, דרך רבין מדרום ושכונת הל"ה מצפון.

בניין בגבעתיים. ראובן קסטרו
אילוסטרציה: בנייה בגבעתיים/ראובן קסטרו

שכונת רמב"ם הינה מהשכונות הוותיקות בעיר והיא מאופיינת בבניינים ישנים נמוכי קומה. בכוונת העירייה והחברות להמשיך לשמור על צביונה הייחודי של השכונה ועל כן, מתחם חנה סנש העתידי מתוכנן מתוך הכרה בחשיבות הצורך לשלב את חיי הקהילה עם צרכי התושבים. המתחם בו החברות מקדמות את הפרויקט תחום בין הרחובות חביבה רייק, דוד רמז, דרך השלום וההגנה. רחוב חנה סנש חוצה את המתחם לשני מתחמי משנה (צפוני ודרומי).

המתחם יכלול שילוב של שטחים ירוקים פתוחים, שבילים להולכי רגל, שבילי אופניים ופינות חמד לצד פיתוח סביבתי ירוק. תפיסת התכנון שמה את חיי התושבים וצרכיהם במרכז, על מנת שיוכלו ליהנות מכל היתרונות אותם מציעה העיר לתושביה. הפרויקט עתיד לשלב מגדלים יוקרתיים לצד בנייה מרקמית, חניונים תת קרקעיים, מבני ציבור ומסחר. במתחם, מתוכננים בתי ספר חדשים, שטחי מסחר רחוב ושטחי ציבור פתוחים לרווחת התושבים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"שיתוף פעולה בין שתי החברות תיצור עבור בעלי הדירות ערך מוסף"

איל טישל סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים : "אנו שמחים על השותפות המקצועית עם חברה בעלת מוניטין רב בענף הנדל"ן כמו אשדר ומצפים להתקדם בתהליך באופן משמעותי, יחד עם הדיירים הוותיקים. אלו הם ימי מלחמה, ויש חשיבות לקדם תהליכי פינוי בינוי בזמנים קצרים יותר בשל החשיבות של הקמתן של תשתיות חדשות, ממ"ד ושמירה על הביטחון האישי של בעלי הדירות. פרויקט זה מצטרף לעוד פרויקטי התחדשות עירונית ופעילות ענפה של אזורים באזור גבעתיים ורמת גן. אזורים תמשיך להעניק פתרונות דיור מתקדמים ותשפר את איכות חייהם של הדיירים וביטחונם האישי".

עומר גוגנהיים, משנה למנכ"ל ומנהל אגף פיתוח עסקי והתחדשות עירונית בחברת אשדר מקבוצת אשטרום: "מדובר בתוכנית חשובה ומשמעותית מאוד לעיר, שמתמודדת עם מצב בניינים ותשתיות מתיישנים ובמקרים אחדים מתפוררים. הפרויקט מביא גם חדשנות עירונית תוך עירוב שימושים, שישביחו את איכות החיים של התושבים בשכונה בכלל ותושבי המתחם בפרט. שיתוף פעולה בין שתי החברות, שהן מהמובילות בתחום, תיצור עבור בעלי הדירות ערך מוסף משמעותי. כמו שנאמר השלם גדול מסך חלקיו".

התכנון האדריכלי התבצע על ידי כנען שנהב אדריכלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully