וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מייצג ביתיות": יהודה לוי ישמש פרזנטור של חברת הנדל"ן אביסרור

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 14:27

אחרי נועה קירל של קנדה ישראל בשדה דב, ורביב כנר של אפי קפיטל, מצעד הסלבס בנדל"ן נמשך: השחקן ומנחה הטלוויזיה יהודה לוי נבחר לשמש כפרזנטור של חברת אביסרור. כמה יעלה הקמפיין?

יהודה לוי ישמש כפרזנטור של חברת "אביסרור". דיגו מילטרבג,
יהודה לוי ישמש כפרזנטור של חברת "אביסרור"/דיגו מילטרבג

חברת אביסרור הודיעה היום (ב') כי בחרה בשחקן ומנחה הטלוויזיה, יהודה לוי, להוביל כפרזנטור את פרויקט הדגל של החברה בשדה דב, "אשירה" צילומי הקמפיין בכיכובו של יהודה לוי יתקיימו בימים הקרובים.

הקמפיין יכלול פרסום טלוויזיה, חסויות, שלטי חוצות, קמפיין דיגיטל ורשתות חברתיות, כשתקציב הקמפיין כולו צפוי לעמוד על כ-4 מיליון שקל.

הקמפיין יעלה במהלך חודש אפריל הקרוב עם השקת הפרויקט היוקרתי, שייבנה על עתודת הקרקע האחרונה של צפון תל אביב. הפרויקט יכלול 406 יחידות דיור, החל מדירות 2 חדרים ועד דירות פנטהאוז מפוארות עם היתרון המוערך של הקירבה לחוף הים של תל אביב.

יורם אביסרור, מבעלי החברה: "חברת אביסרור עומדת לפני אחד המהלכים החשובים שלה עם השקת פרויקט הדגל בצפון תל אביב. אנו שמחים לצרף את יהודה לוי, שנבחר להיות פרזנטור שלנו ולהוביל את הקמפיין להשקת הפרויקט. יהודה לוי אחד השחקנים האהובים ואהודים בכל בית בישראל עם ערכים של ביתיות, מקצועיות וכישרון גדול, המתאימים לערכים שלנו באביסרור ולכן מדובר בחיבור נכון לשני הצדדים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully