וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא עכשיו: תכנית להקמת מרכז מסחרי בכניסה למועצה אזורית אשכול

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 8:35

רשות מקרקעי ישראל משווקת מכרז פומבי למגרש המיועד למסחר בצומת הכניסה למועצה אזורית אשכול. זאת, כחלק מתוכנית למרכז מסחרי, מבנים ומוסדות ציבור על שטח של כ-58 דונם

אילוסטרציה מסחר ותעסוקה. אלבטרוס צילומי אוויר,
אילוסטרציה מסחר ותעסוקה/אלבטרוס צילומי אוויר

מכרז פומבי ללא מחיר מינימום: רשות מקרקעי ישראל מפרסמת מכרז מקוון לרכישת זכויות חכירה למגרש מס' 200 למסחר, במועצה אזורית אשכול. המגרש המשווק במכרז זה מיועד למסחר כחלק מתוכנית למרכז מסחרי, מבנים ומוסדות ציבור הממוקמת בצומת הכניסה למועצה אזורית אשכול על שטח של כ-58 דונם.

מדובר בשיווק חדש של מגרש במתחם החדש הכולל שטחים למוסדות ציבור (כ-7 דונם), מסחר ומשרדים (כ-27 דונם) ותשתית דרכים (כ-21 דונם). על המגרש חלה תוכנית 6/186/03/51 יעוד המגרש הינו מסחר, יתר פרטי המכרז יפורסמו בחוברת המכרז.

בנוסף לתשלום עבור הקרקע, ישלם הזוכה במכרז הוצאות פיתוח למועצה האזורית אשכול בהתאם לחוקי העזר התקפים.

היזם יתכנן, יקים וימסור את השטח למועצה

במסגרת המכרז יהיה על הזוכה לתכנן, להקים ולמסור לידי המועצה האזורית אשכול מבנה/ים בשטח של 3,000 מ"ר לצרכי המועצה וזאת בהתאם להחלטת ממשלה 2017 סעיף 46א'. יש לשים לב כי מדובר במטלת יזם בלבד, והזוכה במכרז לא מקבל את זכויות הבניה במבנה/ים.

בסיום הבניה ייגרע שטח זה משטח המגרש ויימסר ישירות למועצה, והכל כמפורט בחוברת המכרז.
המועד האחרון להגשת הצעות הינו 27/05/2024 בשעה 12:00 בצהריים. על המציעים להתעדכן באתר רמ"י בגין כל שינוי במכרז עד למועד סגירתו. ההשתתפות במכרז דורשת הרשמה מראש באתר "ממשל זמין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully