וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

84 בעלי דירות צפו בביתם נהרס: פרויקט התחדשות על דרך השלום יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 13:32

החלה בניית פרויקט התחדשות עירונית גדול של שיכון ובינוי והתחדשות אורבנית בדרך השלום בתל אביב: היום נהרסו שלושה בניינים ובמקומם ייבנו שישה חדשים עם 205 דירות סה"כ. כמה תעלה דירה בפרויקט?

מימין לשמאל: איתיאל בן פורת מנכ"ל התחדשות אורבנית, נתי גלבוע מנהל התחדשות עירונית בשיכון ובינוי, דן מויאל סמנכ"ל שיווק ומכירות בשיכון ובינוי נדל"ן. ליאת מנדל,
מימין לשמאל: איתיאל בן פורת מנכ"ל התחדשות אורבנית, נתי גלבוע מנהל התחדשות עירונית בשיכון ובינוי, דן מויאל סמנכ"ל שיווק ומכירות בשיכון ובינוי נדל"ן/ליאת מנדל

בוקר מרגש ל-84 בעלי דירות על דרך השלום בתל אביב: אירוע הריסה של שלושה בניינים התקיים היום בדרך השלום 92-96 בתל אביב. במקומם, תחל בניה של שישה בניינים במסגרת פרויקט התחדשות עירונית משותף של חברת שיכון ובינוי וחברת התחדשות אורבנית.

הפרויקט יכלול סך הכל 205 דירות, בתמהיל מגוון של 2-5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ודירות פנטהאוז. הפרויקט הוא פרויקט התחדשות עירונית ראשון של ציר דרך השלום, ציר משמעותי מאד וההתקדמות הטבעית של העיר לכיוון מזרח.

הפרויקט החל ב-2020 עם החתמה של 84 בעלי הדירות בבניינים הקיימים. ב-2023 כבר ניתן היתר בנייה, וכעת כאמור תחל הבניה עצמה.

הפרויקט ממוקם בקרבה לעזריאלי ולרכבת השלום, בקרבה לציר הרכבת הקלה העתידי (הציר הסגול), לריאה ירוקה משמעותית בפארק אידית וולפסון ולמוקדי קניות ובילוי כגון קניון גבעתיים. בתהליך התכנון ניתן דגש משמעותי על גיוון בתמהיל הדירות, וכן בתכנון פנים המאפשר גמישות מקסימלית לבעלי הדירות והרוכשים. שיכון ובינוי והתחדשות אורבנית החלו החודש בשיווק הדירות והן נמכרות החל מ-2,380,000 שקל.

"ניתן לראות שינויי מגמות בשוק הדיור בחודשים האחרונים"

דן מויאל, סמנכ"ל שיווק ומכירות של שיכון ובינוי נדל"ן: "אנחנו שמחים על התחלת הבניה של הפרויקט. מיד עם התחלת השיווק, לפני מספר חודשים, אפשר לראות שהוא מעורר עניין רב, שקשור גם למאפייני הפרויקט וגם לסביבה שהוא ממוקם בו. בכלל צריך לומר שניתן לראות שינויי מגמות בחודשים האחרונים. הראשון קשור לעליה בביקוש לפרויקטים של התחדשות עירונית, גם מצד רוכשי דירות פוטנציאליים וגם מצד בעלי דירות בבניינים ישנים שרוצים להתחיל תהליך כזה אצלם. שינוי מגמה נוסף נוגע ספציפית לשוק בתל אביב. אחרי שראינו קיפאון מסוים בעיר בשנה האחרונה, יש עליה מחודשת בהתעניינות בפרויקטים בעיר גם מצד ישראלים וגם מצד משקיעים".

איתיאל בן פורת, מנכ"ל התחדשות אורבנית: "אנו גאים על פרויקט נוסף ומרגש שמביא בשורה ואיכות חיים לבעלי דירות ותיקים בפינת קסם ייחודית של העיר תל אביב, פרויקט שמייצר שינוי משמעותי בסביבה ושאיננו מטפל בבניין בודד אלא מייצר סביבת מגורים חדשה לקהילה שלמה. גם בפרויקט הנוכחי שמנו דגש רב על תכנון המבוסס על הסתכלות דרך עיני הלקוחות שלנו, תוך הבנת צורכי בעלי הדירות והרוכשים העתידיים - תכנון שמאפשר גמישות גדולה בתכנון הפנים. אנחנו בטוחים שבפרויקט תיווצר קהילה תוססת ומגוונת כיאה למזרח העיר המתפתח".

בלוקה אדריכלים הוא המשרד שמלווה את הפרויקט.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully