וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט היוקרה בשדה דב יוצא לדרך: כמה תעלה דירת 2 חדרים?

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 12:02

חברת אביסרור מודיעה כי השיווק של פרויקט אשירה בשדה דב יוצא לדרך. הפרויקט כולל 406 יחידות דיור סה"כ במגדל מגורים בן 34 קומות ובנייה מרקמית של בניני בוטיק של 7, 8 ו-15 קומות

אשירה אביסרור. viewpoint,
אשירה אביסרור/viewpoint

חברת אביסרור משה ובניו מודיעה היום (א') על תחילת שיווק במכירה מוקדמת לפרויקט הדגל שלה בשדה דב - "אשירה".

הפרויקט יוקם על אחת הקרקעות הנחשקות במתחם "שדה דב", על שטח של 7.3 דונם. הוא כולל 406 יחידות דיור סה"כ במגדל מגורים בן 34 קומות ובנייה מרקמית של בניני בוטיק של 7, 8 ו-15 קומות, ומשלב שטחי מסחר. הפרויקט מציע דירות בנות 2 חדרים עד דירות פנטהאוז יוקרתיות במחירים של החל מ-3.9 מיליון שקל.

הפרויקט כולל גם בריכת שחייה פנימית פרטית, מתחם ספא פרטי, מתחם חדר כושר, לאונג'ים וחדרי עבודה, חדר קולנוע, עמדת שומר 24/7 וחללים משותפים אחרים לשימוש הדיירים שינוהלו על ידי אפליקציה ייעודית ויחודית. המטרה הינה ליצור בפרויקט שלוחה של הבית, עם מרחב פנאי פונקציונלי שישתלב בחיי הדיירים ויהווה עבורם גם מקום עבודה, מפגש, משחק ואירוח.

חברת אביסרור משה ובניו היתה מבין הזוכות במכרז הראשון לבניית רובע שדה דב בתל אביב, שהתקיים בחודש אוגוסט.2021 על המגרש בשטח של 7.3 דונם, יבנו 406 דירות במגדל מגורים בן 34 קומות, מגדלון בן 15 קומות ובנייה מרקמית של 7, 8, קומות, כולל שטחי מסחר.

כמה יעלו הדירות בפרויקט?

תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות סטודיו - 2 ,2.5, 3, 4 ו-5 חדרים מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מפוארים. כ-25% מהדירות יהיו דירות קטנות בנות שני חדרים.

מחירים לדוגמה: דירת 2 חדרים בשטח של החל מ-49 מ"ר בפרויקט החל מ-3.9 מיליון שקל , דירת 3 חדרים בפרויקט החל מ-5.4 מיליון שקל, דירת 4 חדרים בפרויקט החל מ-7.4 מיליון שקל, דירת 5 חדרים בפרויקט החל מ-9 מיליון שקל, ומגוון דירות פנטהאוז ומיני פנטהאוז במתחם. לדוגמה: דירת פנטהאוז במגדלון בקומה 15, 160 מ"ר + מרפסת 67 מ"ר במחיר 25 מיליון שקל.

עתודת הקרקע האחרונה של צפון תל אביב

בשנת 2010, קיבלה הממשלה החלטה שעתידה לשנות את פני העיר תל אביב. החלטה על סגירת שדה התעופה 'שדה דב', על מנת לפנות את המקום למגזר חדש ותוסס. רובע שדה דב תוכנן להיות רובע עירוני מלא בחיים, המשלב מגורים, מסחר, תעסוקה, בנייני ציבור ופארקים, יחד עם תשתיות תחבורה ציבורית מתקדמות.

הרובע, המתפרש על כ-1,500 דונם של קרקע על רצועת החוף הצפונית של תל אביב, היה אחד המתחמים האחרונים המיועדים למגורים. בלב תוכנית הרובע נכללו פארקים ירוקים לאורך החוף, טיילת לנוחות התושבים, מרכזי ספורט ימי, מרינה ובתי מלון.

גבולות הרובע שנקבעו הינם ממערב הים התיכון, מצפון רחוב פרופסור, ממזרח רחוב לוי אשכול, ומדרום רחוב ש"י עגנון. הרובע נועד להשלים את האריג העירוני של צפון מערב תל אביב ולהביא את השכונות הסמוכות קרוב יותר לחוף הים.

מתוך 16,000 יחידות הדיור ברובע, כ-4,500 יחידות דיור הוגדרו לייעודים מיוחדים כמו דיור מוגן ומעונות סטודנטים. כמו כן, הוקצו כ-500 אלף מ"ר לבנייני ציבור, כ-125 אלף מ"ר למסחר, כ-330 אלף מ"ר לתעסוקה וכ-125 אלף מ"ר לתחום המלונאות. גנים ציבוריים ופארקים צפויים להתפרש על כ-365 דונם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אשירה אביסרור. viewpoint,
אשירה אביסרור/viewpoint

לדברי אלי אביסרור, מנכ"ל חברת "אביסרור משה ובניו": "בשם הפרויקט, אשירה, שמקורו בתנ"ך בהקשר של שירת תהילה והודיה, טמונה הבטחה של איכות ומחויבות לצמיחה ולפיתוח, תוך שימת דגש על השפעה חיובית על הקהילה והסביבה. אשירה אינו רק שם של פרויקט נדל"ן, אלא גם המשך למסורת ולהשקפת עולם שהנחה את משה אביסרור, אבינו ז"ל, במהלך חייו והקריירה שלו. מבין כל הפרויקטים הרבים שבנינו אנחנו רואים בפרויקט זה כפרויקט הדגל שלנו".

לדברי אדריכל הפרויקט אבנר ישר: "השילוב של המומחיות ואיכות הבנייה של אביסרור, יחד עם התכנון של ישר אדריכלים, מקבעים את מעמדו של המתחם כבעל אופי ייחודי, איקוני ועל זמני. תכנון פרויקט אשירה נוצר בהתייחסות לאופי המקום, האקלים, הטופוגרפיה ואור השמש. למדנו על ההיסטוריה המיוחדת של שדה דב והתחברנו למאפיינים של תל אביב שמתבטאים בגוון הלבן ובקווים האופקיים, בגיאומטריה מיוחדת, עם פינות מעוגלות ופאנלים לבנים. חשוב היה לנו לייצר נראות מיוחדת לבנייני המתחם ובכל אחד מהם גיוון בטיפוסי הדירות, במגדל או בבנייה המרקמית. נראות מיוחדת המחוברת לעיר תל אביב ולים".

החללים הציבורים בפרויקט תוכננו ע"י האדריכלית דנה אוברזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully