וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקוש גבוה בדרום: רמ"י מדווחת על עשרות מציעים ל-2 מכרזים שנסגרו

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 17:17

רשות מקרקעי ישראל פרסמה בימים האחרונים את התוצאות בשני מכרזים בדרום, להקמת 126 יחידות דיור בנתיבות ו-5 מתחמים לתעסוקה ומסחר באשקלון. לפי הדיווח של רמ"י, נראה כי לשני המכרזים היה ביקוש גבוה מהרגיל

אילוסטרציה מסחר ותעסוקה. אלבטרוס צילומי אוויר,
אילוסטרציה מסחר ותעסוקה/אלבטרוס צילומי אוויר

היזמים חוזרים לדרום: רשות מקרקעי ישראל הכריזה בימים האחרונים על הזוכים בשני מכרזים שפרסמה באזור הדרום, לבנייה רוויה למגורים בנתיבות ובנייה למסחר ותעסוקה באשקלון.

בסך הכל, לפי הדיווחים של רמ"י, היו לשני המכרזים האלו 28 הצעות מצד יזמים, מה שמעיד על חזרתם של היזמים לדרום, אחרי תקופה בה הביקוש למכרזים באזור היה נמוך במיוחד.

להלן הפרטים על שני המכרזים:

המכרז באשקלון

רשות מקרקעי ישראל הכריזה השבוע על הזוכים במכרז ל-5 מתחמים למסחר ותעסוקה בעיר היין באשקלון. במכרז שווקה בהצלחה קרקע ב-5 מגרשים למסחר ותעסוקה מתוך 9 מגרשים (ל-4 מגרשים נוספים לא הוגשו הצעות, או שהמציע כבר זכה במגרש אחר). למכרז הוגשו 19 הצעות.

המגרשים ששווקו במכרז מיועדים למסחר ותעסוקה והם חלק מתוכנית 'אשקלון-מתחם מ-7 עיר היין' השוכנת בחלקה הצפוני מזרחי של העיר אשקלון ומתפרשת על כ-4,204 דונם. הם נחשבים חלק מאזור מגורים בן כ-11,466 יח"ד בצפיפות בנייה ממוצעת של עד 17 יח"ד לדונם, לצד מוסדות ציבור, מסחר, תעסוקה, מרכז תחבורה הכולל תחנת רכבת ומחלף עם אזורי מסחר ותחנת אוטובוסים מרכזית, שטחים ציבוריים פתוחים ופארק עירוני משולבים במערכת כבישים מותאמת.

השכונה כוללת שטחים למגורים, מסחר ומשרדים (כ-140 דונם), מבני ציבור (כ-360 דונם), מסחר ומשרדים (כ-3 דונם), תשתית דרכים (כ-1,824 דונם), שטחים פתוחים (כ-889 דונם), תעשיה ומסחר (כ-362 דונם).

המכרז בנתיבות

רשות מקרקעי ישראל הכריזה על 2 זוכים במכרז לבניית 126 יח"ד ב-2 מתחמים בבנייה רוויה בשכונת מעלות הנחל, נתיבות. במכרז שווקו בהצלחה קרקעות ב-2 מתחמים בבנייה רוויה האחד לבניית 54 יח"ד והשני לבניית 72 יח"ד (סה"כ 126 יח"ד). למכרז הוגשו 9 הצעות.

המגרשים ששווקו במכרז מיועדים למגורים כחלק מתוכנית 'נתיבות-מעלות הנחל' בחלק הצפון מערבי של נתיבות, מדרום לכביש 25, ממזרח לזמרת ותושייה השוכנת על שטח של כ-1,661 דונם.

המגרשים הם חלק משכונת מגורים בת כ-3,534 יח"ד לצד שטחי מסחר ומוסדות ציבור (כ-6 דונם), תעשיה ומסחר (כ-10 דונם), תשתית דרכים (כ-361 דונם), תיירות ונופש (כ-21 דונם) ושטחים פתוחים (כ-692 דונם).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully