וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה אחת, שני פנטהאוזים: זו העסקה המפתיעה שנסגרה בקריות

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 17:00

חברת דר נופרים מבצעת עסקת מפתיעה במיוחד בפרויקט היוקרה אלונים הילס בגבעת אלונים בקריית אתא, כאשר מכרה למשפחה אחת פנטהאוז ומיני פנטהאוז במחיר כולל של 7 מיליון שקל. כמה עלה כל פנטהאוז?

אלונים הילס בגבעת אלונים. 3DIVISION,
אלונים הילס בגבעת אלונים/3DIVISION

חברת דר נופרים מודיעה היום (ה') על ביצוע עסקת משפחה כפולה בפרויקט היוקרה אלונים הילס בגבעת אלונים בקריית אתא, הכוללת פנטהאוז ומיני פנטהאוז במחיר כולל של 7 מיליון שקל.

במסגרת העסקה הראשונה שנסגרה נמכר פנטהאוז בקומה ה-20 המשתרע על שטח של 175 מ"ר ומרפסת ענקית של 100 מ" במחיר 4.3 מיליון שקל; בעסקה השנייה נמכר מיני פנטהאוז בקומה 17, בשטח של 134 מ"ר ומרפסת של 30 מ"ר, במחיר של 2.7 מיליון שקל. שתי הדירות נמכרו לבני משפחה מהקריות.

הכירו את אלונים הילס

מול נוף פתוח של יער אלונים, מקימה חברת דר נופרים את אלונים הילס, בגבעת אלונים בקריית אתא. מלבד מגדלים יוקרתיים, המציעים מגוון פאסיליטיס לשימוש הדיירים, לרבות חדר כושר מאובזר ובריכה באורך 20 מטר (זה הפרויקט היחיד בקריות בו יש בריכה), דר נופרים בונה גם מספר בנייני בוטיק, שבהמשכם שורת וילות, הפונות לנוף הפתוח בצורת קשת.

המיקום של ‏Alonim Hills בגבעת אלונים מבטיח נגישות לצירי תנועה ראשיים: 5 דקות מכביש 6 ומספר דקות מהקריון. הרכבת הקלה נופית לחיפה תעבור בקרוב באזור. בגבעה הוקמה גם מערכת חינוך חדשה, כולל בית ספר ואשכול גנים. נראה שמדובר בקהילה אידאלית לגדל בו ילדים - שילוב של מיקום מרכזי עם מרחבים ירוקים, חורש אלונים ונוף מרהיב לים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully