וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למעריצים בלבד: כמה תשלמו בשביל לגור בבית של הומר סימפסון?

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 17:18

דן קסטלנטה, הקול האגדי שמאחורי הדמות האהובה הומר סימפסון, נפרד מהנכס הקומפקטי והיוקרתי שלו על קו המים בסנטה ברברה שבקליפורניה. כמה תתבקשו לשלם בשביל לגור שם?

דן קסטלנטה. GettyImages
דן קסטלנטה/GettyImages

לצערנו, הבית לא בספרינגפילד: דן קסטלנטה, הקול האיקוני של הדמות האגדית הומר סימפסון בסדרת האנימציה הוותיקה "משפחת סימפסון", הודיע לאחרונה כי הוא מוכר את הדירה הקטנה והיוקרתית שלו הממוקמת קו ראשון לים בסנטה ברברה, קליפורניה.

הדירה, בת 2 חדרי שינה ו-2.5 חדרי רחצה, מוצעת לרוכשים, או מעריצים שירצו להתגאות בפני חבריהם בקשר של הנכס לסדרה האלמותית, עבור סכום של 4.5 מיליון דולר (שווה ערך לכ-16 מיליון שקל). קסטלנטה, שרכש את הבית בשנת 2015 תמורת קצת יותר מ-3 מיליון דולר, יעשה רווח יפה במידה וימכור את הדירה במחיר המבוקש.

למרות גודלו, הבית, שנבנה בשנת 2011, משדר יוקרה בכל חלקיו. מעבר למטבח המאובזר, הקמין ורצפת עץ האלון, הוא גם מציע גישה ישירה למתחם נופש המשותף לדיירי הקומפלקס בלבד, וכולל חוף ים פרטי, בריכה, ספא, מגרשי טניס, חדר משחקים ומועדון דיירים - מאובטחים 24 שעות ביממה.

הבית של דן קסטלנטה בסנטה ברברה. Realtor.com, אתר רשמי
הבית של דן קסטלנטה בסנטה ברברה/אתר רשמי, Realtor.com

מעבר להומר סימפסון, קסטלנטה מדובב גם דמויות רבות אחרות בסדרה, כולל קראסטי הליצן, ראש העיר קווימבי ואב הבית ווילי.

"משפחת סימפסון", היא סדרה על משפחה לא מתפקדת המתגוררת בעיירה הבדיונית ספרינגפילד. היא עלתה לראשונה כתוכנית עצמאית בסוף 1989 והפכה לסדרת האנימציה הארוכה ביותר בארצות הברית. רשת "פוקס" האמריקאית חידשה את התוכנית עד 2025, כשעונה 35 יצאה לדרך באוקטובר 2023.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully