וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטב את העצים של השכן כדי לשפר את הנוף מביתו - וספג קנס מטורף

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 8:59

העצים של השכן גבוהים יותר: תושב ניו ג'רזי חטב עשרות עצים משטח הבית של השכן שלו ללא אישורו כדי לקבל "תצפית טובה יותר על ניו יורק" וייקנס בסכום מטורף שעלול להגיע עד מיליון דולר

חוטב עצים. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

גרנט הבר, תושב ניו ג'רזי, החליט לעשות צעד דרסטי במטרה לשפר את התצפית מביתו על הקו הרקיע של ניו יורק - וכרת 32 עצים מהשטח של שכנו, מבלי לקבל את האישור הנדרש. לטענתו של הבר, מה שהניע אותו היה הרצון לנוף משופר שישלים את חווית המגורים באחוזה המרשימה בה הוא מתגורר, בה יש חמישה חדרי שינה ושישה חדרי רחצה על פני 465 מ"ר.

עם זאת, שכנו כמובן לא קיבל את הטענה, והחליט לתבוע אותו. לאחרונה, במסגרת עסקת טיעון שנסגרה, הוחלט כי הבר יפצה את שכנו בסכום של 13,000 דולר (שווה ערך לכ-46 אלף שקל) - שימו לב - על 18 מתוך 32 העצים שסולקו שלא כדין. הקנס המקורי, טרם עסקת הטיעון, עמד על 32 אלף דולר.

עם זאת, למרות ההסדר עם השכן, הרשויות המקומיות ממשיכות לחפש אחר צדק בבית המשפט, תוך שימת דגש על ההשפעה המשמעותית של מעשיו של הבר על הסביבה. לאור זאת, ההשלכות הפיננסיות עשויות להסלים בצורה דרמטית, עם נזקים פוטנציאליים שעלולים להגיע עד מיליון דולר.

"שכר בחור ששכר בחור"

לאחר ההליכים המשפטיים הסכים הבר, מנכ"ל חברה ללוחמה בטרור, להסדיר בהקדם את הקנס שהוטל תוך 30 יום. אף על פי כן, הסאגה כאמור נמשכת כאשר שופט מחוזי אמור לקבוע את מלוא היקף הנזקים שחב הבר בשימוע הקרוב המתוכנן ל-19 באפריל.

המקרה זכה לתשומת נרחבת לאחר שהופץ בפלטפורמות המדיה החברתית, שכן הוא עוסק בחשיבות של כיבוד זכויות קניין ושמירה על איכות הסביבה.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully