וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחדשות השכונה הוותיקה ברחובות יוצאת לדרך: יוקמו 403 דירות חדשות

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 15:47

מתחם פינוי בינוי בשכונת אושיות בעיר רחובות יוצא לדרך: חברת אזורים הודיעה כי הגיעה לרוב הדרוש וקיבלה את ברכת הדרך של עיריית רחובות לקידום פרויקט ההתחדשות בעיר שכולל הקמת 403 דירות חדשות

שכונת קריית משה, רחובות, 3 באוגוסט 2021. ראובן קסטרו
רחובות מתחדשת/ראובן קסטרו

בשבוע שעבר נערך כנס ייחודי עבור דיירי שכונת אושיות בעיר רחובות ובברכת העירייה על קידום תכנית הפינוי-בינוי המתוכננת. הכנס התקיים על רקע החתמת הרוב הדרוש הנדרש מבעלי הדירות על הסכמי פינוי בינוי. דיירי המתחם יזכו בפרויקט חדיש ומודרני הבנוי בסטנדרט הגבוה ביותר.

תכנית ההתחדשות העירונית המתוכננת במתחם שבשכונת אושיות, רחובות, כוללת הריסתם של 6 בניינים ובכלל זאת - 112 יח"ד, כאשר במקומן ייבנו 403 יח"ד. המתחם תחום ברחובות שדרות הקיבוצים, אהוד דולינסקי, מבצע ליטני וצבי אפל. התכנון כולל בנייה מרקמית כך שחלק מהבניינים יהיו בעלי 16 קומות וחלקם בעלי 10 קומות. המתחם החדש מתוכנן לרווחת התושבים ושמירה על צביון השכונה כך שיהיו בו גם אזורי פנאי משותפים ומושקעים, גינות ציבוריות, אזורי ישיבה ומפגש וכן מסחר מלווה רחוב.

המתחם הינו חלק משכונת אושיות אשר נמצאת בדרום העיר. השכונה גובלת ברחוב הרצל ממערב וכפר ביל"ו מדרום, בשטח המתפרש על פני כ-450 דונמים. השכונה נהנית מגישה לצירים ראשיים ותחברה ציבורית, לרבות כביש 412 וכביש 40. הפרויקט הינו חלק מתכנית התחדשות כוללת לשכונה.

"תושבים רבים מבינים את החשיבות שיש בקידום התחדשות עירונית"

במעמד הכנס נכחו כאמור, סמנכ"ל התחדשות עירונית, איל טישל ומנהלת הפרויקט מטעם אזורים, רותם דרור; עו"ד יוסי אומיד המייצג את הדיירים בפרויקט; משרד עורכי הדין אגמון עם טולצ'ינסקי המייצגים את חברת אזורים; היועץ החברתי אשר וטורי וכן אדריכל הפרויקט גל מרום.

איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים: "מדובר באירוע מרגש ביותר וזאת לאחר תקופה ארוכה בה, יחד עם הדיירים, השקענו מאמצים רבים בקידום הפרויקט. התקדמות הפרויקט מגיעה גם על רקע מלחמת 'חרבות ברזל' וההבנה בקרב תושבים רבים על החשיבות שיש בקידום התחדשות עירונית אשר תספק לדיירים דירות חדשות, תשתיות משודרגות ובעיקר ביטחון. בפרט, עבור שכונת אושיות הוותיקה ברחובות אשר דייריה זכאים להתחדשות ולסביבת חיים איכותית. אנו מברכים את כל הדיירים שהגיעו ומצפים בקוצר רוח לשלבים הבאים בפרויקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully