וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא הפנטגון: מרכז העסקים הגדול בעולם נפתח לאחרונה במדינה מפתיעה

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 14:38

הפנטגון, המטה הראשי של משרד ההגנה בארצות הברית, אשר היה ידוע כמרכז העסקים והמשרדים הגדול ביותר בעולם במשך שמונה עשורים, ירד לאחרונה למקום השני בדירוג היוקרתי. איזו מדינה מפתיעה קטפה את התואר?

Surat Diamond Bourse. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
Surat Diamond Bourse/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הפנטגון, המטה הראשי של משרד ההגנה בארצות הברית, אשר ממוקם בווירג'יניה, היה מרכז העסקים הגדול בעולם במשך שמונה עשורים ארוכים - עד חודש דצמבר האחרון; את התואר היוקרתי קטפה בורסת יהלומים חדשה ומרשימה (Surat Diamond Bourse) שנפתחה לאחרונה בעיר סוראט, במערב הודו. כך, מדווח המגזין IFLscience.

בורסת היהלומים החדשה מורכבת מתשעה מגדלים, כל אחד עם 15 קומות, המחוברים בעמוד שדרה מרכזי. לפי Morphogenesis, משרד האדריכלות העומד מאחורי עיצובו - הבניין מקיף 660,451 מ"ר של שטחי משרדים, העולה על שטחו של הפנטגון, אשר עומד על כ-620,000 מ"ר.

כפי שמרמז שמו של מרכז העסקים החדש, עיסוקו העיקרי יהיה מסחר ביהלומים, כאשר הוא יכיל את משרדיהם של למעלה מ-4,500 סוחרי יהלומים, וכן קניון יהלומים ראשון מסוגו בעולם - הכולל 27 אולמות תצוגה של תכשיטי יהלומים.

המרכז המרשים נפתח בטקס השקה חגיגי ב-17 בדצמבר 2023, בהשתתפות ראש הממשלה, נרנדרה מודי. למתחם החדש יש חשיבות לאומית גבוהה, שכן הוא אמור להפוך למרכז עולמי של מחקר ומסחר ביהלומים, ולמשוך סוחרים ותיירים רבים לעיר סוראט, לה שאיפות להפוך לבירת היהלומים של העולם.

נציין כי הודו אפילו לא ב-10 יצרניות היהלומים המובילות בעולם, אבל העיר סוראט עלתה והפכה בשנים האחרונות למרכז חשוב של סחר ביהלומים, בנוסף לבורסת יהלומים גדולה נוספת בעיר מומבאי.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully