וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו יותר מתמיד: זה הפרויקט החדש והמפתיע שיוקם בשדרות

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 13:49

הפרויקט של חברת גשם החזקות, שיוקם במסגרת התכנית להקמת שכונה חדשה בעיר שדרות, יכלול 75 יחידות דיור סה"כ במספר בנייני בוטיק של עד 9 דירות ובניין גדול יותר של 25 דירות. במרכז השכונה מתוכנן פארק שכונתי וסביבו מבני ציבור, מסחר ומגורים

שדרות. ShutterStock
שדרות/ShutterStock

שדרות ממשיכה להתרחב: פרויקט הבוטיק החדש של חברת גשם החזקות בעיר שדרות, "פלח הרימון", יושק בקרוב ויציע כ-75 דירות במספר בנייני בוטיק ובניין אחד גדול.

הפרויקט יהיה חלק מהשכונה החדשה שתוקם בעיר, במסגרת תכנית המרחיבה את שדרות צפון מזרחית אל תחום שיפוט מועצה אזורית שער הנגב פלח 11 במזרח. בשכונה החדשה יוקמו 1,310 יח"ד ומתוכן 15% יח"ד קטנות.

במרכז השכונה מתוכנן פארק שכונתי וסביבו מבני ציבור, מסחר ומגורים אשר מלווים בכביש טבעת המשולב בתחבורה ציבורית. השכונה מתוכננת עם רשת כבישים פנימית ממותני תנועה וחיבור תנועתי לרשת הכבישים העירונית תוך חיבור לפלח 9 מדרום ופלח 10 ממערב.

תכנית פרויקט פלח רימון של גשם החזקות בשדרות. אדריכלית זלטקה עוז,
תכנית פרויקט פלח רימון של גשם החזקות בשדרות/אדריכלית זלטקה עוז

הבינוי למגורים כולל מגוון טיפוסי בניה, כגון: בניה רוויה, מדורגת, מרקמית וצמודי קרקע. הבינוי המוצע מלווה טופוגרפיה ומאפשר את השתלבות המבנים עם ערכי הטבע תוך פתיחות אל הנוף הטבעי. הבינוי מאפשר חיבור של הרקמה העירונית עם השטחים הפתוחים של פארק שקמה, כאשר שבילי הולכי רגל לאורך ולרוחב השכונה, דרכים משתלבות ושצ"פים מתחברים עם טיילת נופית בחיבור בין העיר לשטח המיועד לייעור כהרחבה לתמ"א 22.

כלל הבניינים בפרויקט יכללו לובאים גדולים, חדרי עגלות ומרחבים משותפים. בקומת הקרקע של כל בניין מתוכננות דירות גן עם גינות גדולות. התכנון משלב 3 כיווני אויר לכל דירה ומרפסות גדולות במיוחד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

"דמיינתי את הדיירים מתעוררים כל בוקר לנוף ירוק ואוויר צח"

יוסי מזרחי, יזם ובעלים גשם החזקות: "בתחילה היתה לנו התלבטות אם לצאת לדרך עם הפרויקט היות והוא לא נמצא בסקופ של החברה מבחינת כמות יחידות הדיור, התכנון היה לזכות במספר מתחמים ולבסוף זכינו במתחם של 75 יחידות דיור. האירועים האחרונים עודדו אותנו להבין שאין לנו ארץ אחרת וכל מקום בו ניתן לחזק את ההתיישבות בייחוד באזורי הצפון והדרום הוא צו השעה בעינינו. נכון להיום אחרי שעות של תכנון קפדני אני יותר מגאה בפרויקט המיוחד שנולד, פרויקט "פלח הרימון". פלח - כי שדרות מהווה חלק אינטגרלי ומשמעותי ממחוז דרום בפרט ויישובי ישראל בכלל; הרימון - כי הוא הסמל של עם ישראל ומסמל ברכה, שפע, יופי וחכמה".

הפרויקט מתוכנן על ידי אדריכלית זלטקה עוז. לדבריה, "ההשראה לתכנון נולדה מהקשר הסביבתי של הפרויקט הממוקם סמוך לפארק השקמה. לאחרונה נחשפתי לגעגועים של מפוני שדרות למקום המיוחד שגרו בו ולתיאורים על המקום ולקהילה אלו גרמו לי לדמיין ולתכנן מתחם כפי שהם ראויים לו
לא פחות ממדהים וכזה שמכיל את כלל הפונקציונליות הנדרשת לקיום חיי קהילה ברמה הגבוהה ביותר שניתן. דמיינתי את הדיירים מתעוררים כל בוקר לנוף ירוק, אוויר צח, בדירת מגורים
מרווחת ובאיכות ללא פשרות. שוב חשוב להדגיש כי הייחודיות של השכונה היא המיזוג בין התכנון האורבני לטבע שמסביב והגישה הנוחה לכבישים ראשיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully