וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחוזה ב-16 מיליון דולר עומדת לקרוס לים, ובעל הדירה מסרב לעזוב אותה

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 20:24

צפו בתיעוד: אחוזת ענק בשווי 16 מיליון דולר הממוקמת על צוק בקליפורניה מאיימת לקרוס לים בכל רגע - ובעל הדירה, רופא בן 82, מסרב לנטוש אותה. זאת, למרות אזהרות חוזרות ונשנות מצד הרשויות

אחוזה של 16 מיליון דולר עומדת ליפול מצוק אל האוקיינוס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אחוזה של 16 מיליון דולר עומדת ליפול מצוק אל האוקיינוס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תמות נפשי עם פלישתים: למרות אזהרות חוזרות ונשנות מצד הרשויות, רופא בן 82 בקליפורניה מסרב לעבור מהאחוזה בה הוא חי, הממוקמת על צוק יפהפה שמאיים לקרוס בכל רגע לים.

מדובר בצוק בשם "דנה פוינט" (Dana Point) המשקיף על האוקיינוס השקט שבדרום קליפורניה. יושבים עליו 3 בתי מגורים בקו ראשון לחוף, שבעבר נחשבו בטוחים ויוקרתיים במיוחד, וכעת, לאחר סערות היסטוריות שהציפו את האזור בחודשים האחרונים, הרשויות הכריזו כי הנכסים על הצוק נמצאים בסיכון גבוה לקרוס לאוקיינוס השקט.

כאמור, על פי הרישומים, הבית היקר ביותר במתחם הייחודי הוא נכס של 15.9 מיליון דולר (שווה ערך לכ-58 מיליון שקל), בן 4 חדרי שינה, השייך לרופא מקומי, לואיס ברוג'מן בן ה-82. שלושת הבתים האחרים מוערכים על ידי חברת הנדל"ן Redfin בכ-14.1 מיליון דולר ו-12.9 מיליון דולר.

רוחות חזקות מכות בעיר קתדרל סיטי, קליפורניה, עם התקרבות הסופה הילרי, 20 באוגוסט 2023. רויטרס
רוחות חזקות מכות בעיר קתדרל סיטי, קליפורניה, עם התקרבות הסופה הילרי, 20 באוגוסט 2023/רויטרס

"הבית בסדר, הוא לא מאוים והוא לא יהיה מתויג אדום", אמר ברוג'מן אמר ל-CBS News. כנגד הצהרתו של הרופא הקשיש, יעמוד צילום וידאו שצולם על ידי המסוק של ABC7, ומראה את אחד הבתים תלוי על צלע הצוק חלקית באוויר, בעוד שני האחרים קרובים בצורה מסוכנת לקצה.

תחליטו אתכם אם ברוג'מן צודק:

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

אחוזה של 16 מיליון דולר עומדת לקרוס לאוקיינוס

"אנחנו רואים יותר נזק, ואני חושב שנמשיך לראות נזק משמעותי יותר. בין שנים גב אל גב של רוויה כבדה, הבתים האלה, הנכסים האלה... הם פשוט לא יכולים לסבול מכות מהסוג הזה", אמר קייל טורז'ה, סגן נשיא בכיר של Alpha Structural, חברת הנדסה בלוס אנג'לס, לוושינגטון פוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully