וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם דירות אפשר לבחור: אלו הם מבצעי הקבלנים הכי שווים ביום הבחירות

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 20:24

לרגל יום הבחירות לרשויות המקומיות שיתקיים מחר - חברות נדל"ן רבות מציעות הטבות ומבצעים לרוכשים ומתעניינים בפרויקטים שלהן, או ממשיכות עם הטבות שהחלו לפני כן. וואלה נדל"ן יצא לבדוק את העסקאות הכי שוות

פרויקט כרמים בפארק אפקה של סלע בינוי. הדמיה: OLIN,
פרויקט כרמים בפארק אפקה של סלע בינוי/הדמיה: OLIN

מדינת ישראל קבעה כי מחר (ג') יהיה יום שבתון בשל יום הבחירות ברשויות המקומיות. מרבית החברות במשק כאמור יצאו לחופש, אך חלק ממשרדי המכירות של חברות הנדל"ן פתוחים ומצפים למתעניינים פוטנציאליים - שכעת מצאו זמן פנוי להתעניין ברכישת דירה.

חברות הנדל"ן מציעות הטבות ומבצעים מיוחדים לקראת יום הבחירות או ממשיכות עם הטבות שהחלו לפני כן. בדקנו עבורכם את המבצעים הכי שווים:

סלע בינוי במבצע בחירות מיוחד

לרגל הבחירות, חברת סלע בינוי יוצאת במבצע מיוחד בו כל מי שירכוש דירה בפרויקט כרמים בפארק אפקה שבקריית ביאליק ייהנה מתנאי תשלום של 10/90 ללא ריבית והצמדה, וכן במפרט יוקרתי הכולל - ריצוף 100*100, כלים סניטריים של Hansgrohe, שיש Dekton במטבח, מקלחון יוקרתי, מזגן מיני מרכזי איכותי מסוג אינוורטר - דירות 5 חד מקבלות 2 יחידות מזגן מיני מרכזי. שווי ההטבה עשוי להגיע למאות אלפי שקלים.

הפרויקטים ב-PARK AFEKA מציעים למעלה מ-1,600 יחידות דיור המתפרסות על 11 מגרשים, בהם למעלה מ-27 מגדלים וכ-40 מבנים נמוכים, כולם בתמהיל מגוון: החל מדירות טיפוסיות של 3,4,5 חדרים, דרך דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים ועד לצמודי קרקע עם 6 חדרים.

קבוצת סופרין בהטבה משתלמת

קבוצת סופרין מציע בפרויקט EAST& בנחלת יצחק בתל אביב הטבה משתלמת לרכישת דירה, במסגרתה ניתן לשלם 20% ממחיר הדירה במעמד חתימת החוזה ו-80% בקבלת המפתח או באכלוס הפרויקט. על ה-80% ניתן פטור מהצמדה למדד ומתשלום ריבית.

פרויקט East & הינו מתחם מעורב שימושים של מגורים, תעסוקה ומסחר בהיקף של 75 אלף מ"ר בנוי המשתרע על פני 6.5 דונם. המתחם יכלול שני מגדלים שיתנשאו לגובה של 40 ו-33 קומות, במגדל הצפוני 348 יח"ד, במגדל הדרומי 25 קומות תעסוקה ומעליהן 8 קומות של מגורי פרימיום עם 42 יח"ד בלבד.

מפלס הקרקע כולל מסחר. מאחורי הפרויקט עומדות חברות נדל"ן מהמובילות בישראל: הריבוע הכחול נדל"ן, קבוצת סופרין, קבוצת ווייס, GF נדל"ן ובולטהאופ השקעות. צפי האכלוס - תחילת 2025.
הדירות המשווקות הן בנות 3, 4, 5 ו-6 חדרים. דירת 3 חד' נמכרת בהחל מ 4.14 מיליון שקל בקומה ה-29.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

גיא & דורון לוי מציעים משכנתה מסובסדת

חברת גיא & דורון לוי יצאה לאחרונה בשיווק 3 בניינים נוספים עם 85 יחידות דיור בבניינים בני 6-9 קומות בפרויקט KENKO ברעננה. לרגל השיווק, יוצאת החברה להשקה במחירי פריסייל מיוחדים וזאת על כל סוגי הדירות בפרויקט. לדוגמה, דירת 4 חדרים ישווקו החל ממחיר של 3.56 מיליון שקל.

כמו כן, חברת גיא & דורון לוי, מציעה במגוון פרויקטים מבצע משכנתה מסובסדת בגובה 3.49% בלבד- ריבית קבועה לא צמודה ל-25 שנה לפרק זמן מוגבל ומסלולי תשלומים אטרקטיביים.

פרויקט KENKO נמצא בסמוך למתחם פרדס משותף, אזור המשלב גינות ושטחים ירוקים בקרבת מבני חינוך. תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות מרווחות של 3,4,5 חדרים מרפסות לנוף הפתוח, דירות גן עם גינות גדולות מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים ענקיים. הבניינים בפרויקט מאופיינים באדריכלות יוצאת דופן וברמת מפרט גבוהה במיוחד הן בתוך הדירות והן בשטחים השותפים. שכונת המאה היא השכונה החדשה שנבנית ברעננה מאז שכונת נווה זמר המצליחה, ועתידה להיות מהשכונות המובילות בשרון. השכונה נבנית במיקום אידיאלי בסמיכות לכביש 531 מדרום לרחוב פרדס משותף בצפון.

אמפא יובלים במבצע בחירות ייחודי

חברת אמפא יובלים יוצאת במבצע ייחודי לקראת הבחירות ברשויות המקומית, לאחר שפתחה לשיווק כ-80 דירות בפרויקט "מגדלי אמפא רחובות". הפרויקט, המוקם על ידי אמפא ישראל, ממוקם בשכונת חצרות המושבה המבוקשת. החברה מציעה תנאי תשלום חסרי תקדים: 99,000 שקל בחתימת החוזה, השלמה ל-7% ממחיר הדירה כחודשיים לאחר חתימת החוזה והיתרה בסמוך למסירה. ללא ריבית וללא הצמדה.

לקראת המהלך נפתחו בפרויקט 3 דירות לדוגמה, בעיצוב חברת ריקו הום ובהשקעה של מאות אלפי שקלים. פרויקט "מגדלי אמפא רחובות" של אמפא ישראל כולל ארבעה מגדלים המתנשאים לגובה של 17 קומות, עם 324 יחידות דיור ו-3 מפלסי חנייה תת קרקעית. התמהיל בפרויקט מגוון ויכלול דירות 3, 4 ו-5 חדרים, לצד דירות מיני פנטהאוז ופנטהאוז. בפרויקט קיימת חזית מסחרית בקומת הקרקע, שתכלול חנויות ומסחר בהיקף של כ-2,000 מ"ר. אדריכל הפרויקט הוא אבנר ישר. אכלוס שלב א' צפוי כבר ב-2024 ושלב ב' ב-2025.

דירות 3 חדרים בגודל של כ-75 מ"ר עם מרפסת של כ-12 מ"ר מוצעות במחיר של החל מ-2.2 מיליון שקל. בנוסף מציעה החברה הנחות בסך עשרות אלפי שקלים בימים הקרובים - טרם עליית המחירים.

קבוצת שבירו עם אירוע מכירות בלעדי לרגל יום הבחירות

לרגל יום הבחירות, משיקה קבוצת שבירו אירוע מכירות בלעדי בפרויקט "שבירו פארק" בשכונת נוריות החדשה בראשון לציון - המציע הטבות ייחודיות ובלעדיות לרוכשים. במהלך האירוע, כל רוכש ייהנה מפטור מהצמדה למדד, מועדי תשלומים גמישים ומחירי פריסייל הכוללים הנחות משמעותיות.

פרויקט "שבירו פארק" כולל 35 בניינים בני 9 ל-22 קומות וסך של 1,500 דירות. בפרויקט מגוון דירות 6 - 3 חד', דירות גן, מיני פנטהאוזים, דירות גג ופנטהאוזים מפוארים.

לרוכשים בפרויקט מוצע מגוון אפשרויות מגורים, עם תאריכי אכלוס בין חצי שנה לשנתיים. הפרויקט כולל 12 מתחמי מגורים ו-40 סוגי דירות - מה שמבטיח מגוון רחב של אפשרויות שיתאימו לסגנונות חיים שונים. חווית מגורים הוליסטית זו מועצמת על ידי מיקומה האסטרטגי של השכונה, המציע גישה נוחה לצירי תחבורה מרכזיים כמו כביש 431, כביש 4, כביש 20, כביש 6, וקרבה לתחנת הרכבת 'הראשונים'.

שכ' נוריות החדשה עתידה לכלול פארק בשטח של כ-200 דונם, מגרשי משחקים לילדים, ציוד כושר חיצוני, ושבילי אופניים. בשכונה מבני ציבור וחינוך לכל שכבות הגיל, מרכזי קניות, שטחי משרדים ומערכת חדשנית לפינוי אשפה פניאומטית. התכנון העירוני של הפרויקט נותן עדיפות לאפשרויות התחבורה הציבורית המודרניות והנגישות, לרבות הקו החום של הרכבת הקלה העוברת בלב השכונה.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully