וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרושים, בני זוג ועכשיו שכנים: אייל גולן ודניאל גרינברג רכשו 3 דירות בפרויקט הזה

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 17:44

פרסום ראשון: בסכום הנאמד בעשרות מיליוני שקלים, אייל גולן רכש 2 דירות ודניאל גרינברג רכשה דירה אחת בפרויקט היוקרה "בבלי" של קבוצת חג'ג' בצפון תל אביב, אשר קיבל לאחרונה היתר וכולל הקמת מגדל בן 48 קומות

איל גולן ודניאל גרינברג יחד עם איש העסקים אבי אלקיים, רכשו דירות בפרויקט בבלי החדש של חג׳ג׳ גרופ. יח"צ,
איל גולן ודניאל גרינברג יחד עם איש העסקים אבי אלקיים, רכשו דירות בפרויקט בבלי החדש של חג׳ג׳ גרופ/יח"צ

מדיווח ראשוני שהגיע לוואלה נדל"ן, אייל גולן ובת זוגו הנוכחית סלאש גרושתו, דניאל גרינברג, חתמו היום (ב') על חוזה רכישה של 3 דירות של 70 מ"ר בפרויקט בבלי של קבוצת חג'ג' בצפון תל אביב, 2 של אייל ואחת של דניאל. יחד איתם רכש דירה גם איש העסקים, אבי אלקיים, חברו של אייל. הסכום הכולל של שלוש העסקאות נאמד בעשרות מיליוני שקלים. ייצוג הרוכשים המפורסמים נעשה על ידי משרד עורכי דין תומר ואריאל דיין.

בחודש ינואר האחרון דיווחנו על כך שפרויקט היוקרה בצפון תל אביב של קבוצת חג'ג' קיבל היתר ויוצא לדרך. במסגרת פרויקט בבלי 3 יוקם מגדל בן 48 קומות ו-247 דירות. מדובר בפרויקט יוקרה שייקרא H-master piece Bavli, והוא ממוקם בפארק בבלי רחב ההיקף, הכולל שטחים ירוקים רבים בחלקה הצפוני של תל אביב.

נזכיר כי בנוסף לאייל ודניאל, גם השחקנית הישראלית והדוגמנית הבינלאומית, יעל שלביה, רכשה דירת פאר בפרויקט היוקרה. בדירה שרכשה שלביה יש בה 3 חדרים בגודל של כ-80 מטר ומרפסת של כ-10 מטר. שלביה, שנבחרה בתחילת העשור לאשה היפה בעולם ברשימת TC CANDLER, תגור בקומה טובה באמצע, במגדל שיתנשא כאמור לגובה של 49 קומות. לפי הערכות בתעשייה, מחיר דירה שכזאת יכול להגיע גם ליותר מ-5 מיליון שקל.

כמו לחיות בבית מלון

פרויקט "בבלי" מבוסס על קונספט חדשני בתחום של עירוב חווית מגורים, בו המגורים הם למעשה נופש בבית מלון בסוג של חופשה בלתי נגמרת.

במגדל יזכו הדיירים ל-Facilities של מלון, ולאלמנטים חדשניים הבאים לידי ביטוי הן בעיצוב מוקפד והן בשירותים המתקדמים הניתנים לדיירים - ספא, בריכה חדר כושר, ג'ימבורי, חדרי ישיבות, בר קוקטיילים ושירותים של בית מלון. כך לדוגמה, המגבות כבר ימתינו לבעלי הדירות במתחם הבריכה וגם את הקפה והמאפה שלהם יוכלו הדיירים להזמין במתחם.

הפרויקט ממוקם במרכזו של פארק ירוק ופסטורלי, ובסמיכות למבני ציבור ולשירותים קהילתיים קרובים. בנוסף, הפרויקט נמצא סמוך למרכז העיר תל אביב, למוקדי בילוי ותרבות, ולמקומות מרכזיים, בכלל זה - כיכר המדינה ופארק הירקון.

גם הגישה לפרויקט נוחה במיוחד בזכות הקירבה לעורקי התחבורה הראשיים, ביניהם נתיבי איילון, דרך נמיר ותחבורה ציבורית מגוונת. זהו שילוב ייחודי המושך אליו זוגות ומשפחות, ששמות את איכות חייהן במרכז מבלי לוותר על קרבה ונגישות למקומות העבודה ולמרכזים העירוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully