וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הביטחון קורא לבעלי עסקים מהעוטף: קחו חלק בהקמת קריית המודיעין בנגב

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 16:48

קריית המודיעין נחשב כאחד מהפרויקטים הגדולים ביותר של משרד הביטחון, אשר עתיד להיבנות בצומת ליקית על ידי חברת שיכון ובינוי. ביום רביעי הקרוב יתקיים כנס ספקים כדי לקדם את שילובם של בעלי עסקים מהאזור בפרויקט, במטרה לסייע להם כלכלית

הדמיה: פרויקט קריית המודיעין בנגב. שיכון ובינוי,
הדמיה: פרויקט קריית המודיעין בנגב/שיכון ובינוי

משרד הביטחון קורא לבעלי עסקים מעוטף עזה ומהנגב להשתלב בהקמת קריית המודיעין: מינהל המעבר דרומה במשרד הביטחון, התאחדות התעשיינים, הרשות לפיתוח הנגב ומועצת בני שמעון יקיימו לראשונה ביום רביעי הקרוב (28.2) כנס ספקים בפרויקט קריית המודיעין, במטרה לשלב בהקמתו בעלי עסקים קטנים ובינוניים מהנגב ומעוטף עזה.

לכנס הספקים, "עושים עסקים", הוזמנו בעלי עסקים שתואמים לצרכים המקצועיים של הזכיין - חברת שיכון ובינוי - לשנה הקרובה: קבלני בנייה (שלד וגמר), ניקיון ואחזקה, גינון, נגרות, אלומיניום, מתכת וקונסטרוקציית פלדה.

בכנס עתידים לקחת חלק, בין היתר, בעלי עסקים משדרות, אופקים, שדות נגב ושער הנגב. מטרת הכנס הינה לאפשר לבעלי העסקים לפגוש את מנהלי העבודה מטעם הזכיין, להציג את העסק שלהם, להבין את דרישות הסף, צורכי הפרויקט, לוחות הזמנים ותהליכי ההתקשרות ולבסוף להשתלב בו.

כל אלה במטרה לסייע לבעלי העסקים כלכלית ולהנגיש עבורם הזדמנויות לצמיחה ויצירת התאגדויות עסקיות, במיוחד בתקופה מורכבת זאת בא חלק מהעסקים נאלצו לסגור שעריהם בשל המלחמה וספגו הפסדים כלכליים לא מבוטלים.

פרויקט קריית המודיעין בנגב. אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון,
פרויקט קריית המודיעין בנגב/אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון

קריית המודיעין הינו מהפרויקטים הגדולים ביותר של משרד הביטחון והוא נבנה בצומת ליקית על ידי חברת שיכון ובינוי. הפרויקט ישתרע על שטח של 2,500 דונם, מתוכם כ-500 אלף מ"ר בנוי. בקרית המודיעין ישרתו כ-14 אלף חיילים בסדיר ואנשי קבע מהיחידות של אגף המודיעין.

כנס הספקים של קריית המודיעין מצטרף לשורה ארוכה של מפגשים עם ספקים וקבלנים מקומיים שמוביל בשנים האחרונות מנהל המעבר דרומה במשרד הביטחון במטרה לשלב כמה שיותר מהם בעבודות ההקמה ובתפעול בפרויקטים שמוביל המנהל, לרבות קריית התקשוב ומרכזי ההספקה.

בעקבות כנסי הספקים האחרונים שהתקיימו בקרית התקשוב השתלבו בעבודות ההקמה של הקריה עשרות בעלי עסקים מהנגב בהיקף של מאות מיליוני שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully