וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחסן הזה נוסדה אמזון: בכמה נמכרה הדירה הצנועה בה הכל התחיל?

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 15:14

לפני 30 שנה בחור צעיר ושאפתן בשם ג'ף בזוס שכר דירה צנועה בסיאטל עבור 890 דולר בחודש. כיום, הדירה הזו הפכה להיסטוריה, וידועה בתור מקום הולדתה של חברת הענק אמזון. האם העובדה הזו השפיעה על המחיר שלה?

ג'ף בזוס הצעיר. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ג'ף בזוס הצעיר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

בנובמבר האחרון שיתף ג'ף בזוס בעמוד האינסטגרם האישי שלו סרטון נוסטלגי משנת 1994, בו הוא נראה צעיר וחנון במחסן של דירה בסיאטל, בו הקים את אחת החברות הגדולות והעשירות בעולם - אמזון. בפוסט המרגש, כתב בזוס כי כעבור עשרים שנה בעיר סיאטל (בדירה אחרת, אם זה לא מובן) - הוא חוזר לעיר נעוריו מיאמי, שם השקיע עשרות מיליוני דולרים על נכס יוקרתי. כחודשיים לאחר מכן, אולי במקרה ואולי כדי לנצל את רגע התהילה - הבית הוצע למכירה בסכום של 2.29 מיליון דולר, השווים כ-8.3 מיליון שקל.

השבוע, פרסם הניו-יורק פוסט, כי כעבור חודש בלבד לאחר יציאתו לשוק, מצא הנכס בעלים חדש, שלא התמקח ורכש את הדירה ההיסטורית בת שלושה החדרים במחיר המבוקש של 2.29 מיליון דולר. החוזה נחתם ביום רביעי בשבוע שעבר, והרוכש ביקש להישאר אנונימי.

הבית ממוקם 20 דקות ממרכז העיר סיאטל, שבוושינגטון. בזוס, בן ה-60, שכר את הדירה הצנועה לפני כ-30 שנה, בשנת 1994. כאמור, את ענקית המסחר הטכנולוגי, "אמזון", הוא הקים במחסן של הנכס הזה, אותו שכר תמורת 890 דולר בחודש בלבד

ג'ף בזוס ברגע נוסטלגי

עם זאת, ראוי לציין שהבית ששכר בזוס כבר לא קיים כפי שהיה, אלא עבר שיקום מלא בשנת 2001, ששינה משמעותית את המראה שלו, כמו גם את המראה של המחסן. הנכס החליף ידיים בפעם האחרונה לפני כ-5 שנים, בשנת 2019, והכניס 1.52 מיליון דולר.

נזכיר כי בזוס, שהודיע לאחרונה על כוונתו לעבור לגור במיאמי, הכניס לכיסו כ-8.5 מיליארד דולר במזומן במהלך השבועיים האחרונים על ידי מכירת סטוק עצום של 50 מיליון מניות "אמזון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully