וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורח מהגיהינום: התגורר בחינם במלון במשך 4 שנים - עד שנעצר

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 8:00

בחור אמריקאי הצליח לגור ללא תשלום במלון בניו יורק במשך יותר מארבע שנים, ואף לשכנע למשך תקופה את הרשויות שהוא הבעלים האמיתיים של המלון, עד שנעצר. כעת הוא ממתין להחלטת השופט

שלט נא לא להפריע על דלת חדר שינה. ShutterStock
אורח מהגיהינום/ShutterStock

בעולמות המיינד-פולנס קיים ביטוי שאומר כי אסור לנו לתת לאויבים שלנו לחיות במוחנו ללא לשלם שכירות. בחור אמריקאי לקח את זה צעד אחד קדימה - והצליח לגור במשך 4 שנים ארוכות לא רק במוחו של האויב שלו, אלא גם במלון שבבעלותו, מבלי לשלם דולר אחד.

לפי הניו יורק פוסט, שפרסמו את הכתבה לראשונה, הסיפור התחיל ביוני 2018. בחור בן 48 הגיע עם הזמנה לשהות של לילה אחד במלון ניו יורקר במנהטן. למחרת, כשהיה אמור לעשות צ'ק-אאוט ולהמשיך לדרכו כמו כל אדם רגיל, הוא ביקש מהמלון לתת לו הסכם שכירות עבור החדר, תוך כדי שהוא מציין את החוק העירוני שקובע שכר דירה אחיד לשכירות חדרי יחיד למשך חצי שנה.

כשהמלון סירב, הוא לקח את זה לבית המשפט, ערער לבית המשפט העליון בניו יורק על פסק הדין שדחה את הבקשה שלו, שלבסוף הסכים איתו ונתן לו בעלות על חדר יחיד. במשך כל הזמן הזה כאמור הבחור המשיך לגור בחדרו במלון.

מלון פנסילבניה ניו יורק מנהטן. ShutterStock
אילוסטרציה: מלון במנהטן, ניו יורק/ShutterStock

על פי החשד, שנה לאחר מכן, במאי 2019, הבחור הגיש מסמכים מזויפים וביקש ללכת רחוק יותר ולהעביר את הבעלות על המלון לעצמו, בטענה כי פסק הדין הקודם שהעניק לו חדר במלון הוא למעשה קבלת הבעלות שלו על המלון כולו. לפי ה"ניו יורק פוסט", הבחור אף הצליח אז לשכנע פקידים במשרד האוצר של העירייה שהוא הבעלים האמיתי של המלון.

בהמשך, בשנת 2022, הבעלים האמיתיים של המלון הצליח להשיג צו בית משפט האוסר על הבחור לטעון שהוא הבעלים ולהגיש מסמכים כוזבים נוספים, והבחור יצא סוף סוף מהמלון.

עם זאת, כפי שכבר למדתם להכיר את הבחור שלנו, הוא לא מוותר כל כך מהר. בימים אלו הוא מואשם בהפרת הצו על ידי הגשת מסמכים כוזבים נוספים באפריל וספטמבר אשתקד, כאשר הוא שוב מנסה להעביר לעצמו את הבעלות על המלון. תוך שהוא מתעקש על חפותו, הוא אמור לחזור לבית המשפט בתחילת מאי 2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully