וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה חדה בעסקאות בצפון: זו העיר המפתיעה שבמקום הראשון

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 10:35

רי/מקס חושפת נתונים מפתיעים: נראה שהמלחמה בצפון לא מרתיעה את הישראלים, כאשר בחודש ינואר 2024 נרשמה עלייה של 19% בקניית/מכירת דירות לעומת ינואר אשתקד. באיזו עיר נרשמה העלייה המשמעותית ביותר?

נהריה. ShutterStock
נהריה/ShutterStock

אומנם בדרום הארץ הלחימה נמשכת בעצימות גבוהה ברצועת עזה, ובצפון עדיין אלפי ישראלים מפונים מביתם במסגרת מלחמת "חרבות הברזל", אך על פי רי/מקס ישראל ישנה התאוששות גדולה בהיקף העסקאות בינואר האחרון, כשלמרבה ההפתעה - נהריה בראש.

על פי נתוני חודש ינואר 24 שנאספו במטה הראשי של חברת התיווך, המונה מעל 100 סניפים ו-1500 מתווכים וזכיינים ברחבי הארץ, הרשת ביצעה 60 עסקאות של מכירה/קניה, ללא השכרות, בנהריה בלבד בחודש זה, דבר הממקם את נהריה במקום הראשון בארץ מבחינת מספר העסקאות שנעשו בה.

אחרי נהריה, מככבים ברשימת הערים בה נעשו מרבית העסקאות בחודש ינואר במקום השני נתניה (57 עסקאות), אחריה באר שבע (55 עסקאות) חדרה (54 עסקאות) וסוגרת את החמישייה רמלה עם 42 עסקאות של מכירת דירות.

כפי שניתן לראות, מגמת ההתעוררות בשוק היא בחלקים רבים של הארץ ובהשוואה לינואר 23 חלה עליה של 19% בינואר 24 ברשת רי/מקס במספר העסקאות של מכירה/קנית דירות.

"הציבור הישראלי חזק מאי פעם"

לדברי חברת רי/מקס, הפעילות הגבוהה באזור בימים אלו מהווה עדות לכך שהמשקיע הישראלי ממשיך להאמין בצפון ואולי אף מזהה הזדמנויות נדל"ניות, למרות איומי חיזבאללה.

ברנרד רסקין, מנכ"ל רי/מקס ישראל, שהתייחס במהלך הכנס בנושא נדל"ן מסחרי גם למכירות דירות יד שניה אמר: "אנו רואים עלייה בהיקף העסקאות של מכירה וקניה של דירות יד שניה בחודש ינואר האחרון באופן משמעותי מאד לאור כך שאנו נמצאים באמצע אירוע של מלחמה לא פשוטה, דבר שמצביע על כך שהציבור הישראלי חזק מאי פעם והביטחון והאמון שלו במדינת ישראל ובשוק הנדל"ן המקומי הוא בלתי מעורער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully