וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מחודש וחצי: שיא חדש בהגעה לרוב הדרוש בפינוי בינוי

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 15:39

מהשפעות המלחמה: הגעה לרוב הנדרש תוך פחות מחודש וחצי בתוכנית פינוי בינוי ענקית בשכונת קריית שלום בתל אביב. התוכנית כוללת 186 דירות חדשות, כ-1,800 מ"ר למסחר ותמורות תקדימיות של 35 מ"ר תוספת עבור 80 בעלי הדירות במתחם

רחוב בורמה, פינוי בינוי, קריית שלום תל אביב. עזרה וביצרון,
רחוב בורמה, פינוי בינוי, קריית שלום תל אביב/עזרה וביצרון

כולם רוצים פינוי בינוי: תוכנית פינוי בינוי ענקית במתחם בורמה 20 שבשכונת קרית שלום בתל אביב הגיעה לרוב נדרש של 67% מבעלי הדירות, בזמן שיא של חודש וחצי תוך כדי מלחמת חרבות ברזל.

מדובר במתחם שהובילה מנהלת ההתחדשות העירונית של העיר תל אביב, עזרה וביצרון יחד עם עו"ד אור קרן ועו"ד נורית כהן-קצב ממשרד עורכי הדין KDC | כהן-קצב, קרן, דהן ושות,' המייצג את בעלי הדירות במתחם. את הפרויקט מובילה חברת הנדל"ן אקרו, לאחר שנבחרה במכרז יזמים אותו ניהלה חברת עזרה וביצרון, בו היא עתידה לבנות כ-186 דירות חדשות, מתוכן יוקצו לבעלים הקיימים 80 דירות חדשות, עד כ-1,815 מ"ר למסחר וכ-700 מ"ר מבני ציבור.

"הגעה לרוב נדרש תוך חודש וחצי זו זעקת צורך של בעלי הדירות"

עו"ד נורית כהן-קצב, שותפה ומייסדת משרד KDC, טוענת כי קידום פרויקט התחדשות עירונית כזה, דווקא בזמן המלחמה, מהווה אמירה ברורה על חשיבות ההתחדשות העירונית בקרב בעלי הדירות.

לדבריה, "בפרויקט בורמה שבמתחם קרית שלום בתל אביב מהווה דוגמא לחשיבות של התנהלות יעילה ונכונה של ארגון פרויקט התחדשות עירונית, שמתחיל מהובלה למופת של חברת עזרה וביצרון, התנהלות פרואקטיבית ומקצועית של נציגות הדיירים ייצוג בעלי הדירות, דרך ביצוע מכרז יזמים מוקפד ומקצועי בו נבחרה חברת אקרו ועד להגעה לכנס חתימות ורוב נדרש בעיצומה של מלחמת חרבות ברזל".

"מדובר בפרויקט המראה עד כמה ההתחדשות העירונית קריטית להגנה ומיגון אזרחי ישראל וההגעה לרוב נדרש בזמן שיא של חודש וחצי זועקת במעשים את צורכיהם של בעלי הדירות במיגון והגנה. כך צריכה להתנהל התחדשות עירונית נכונה לא רק באזורי ביקוש כמו בתל אביב אלא בכל רחבי הארץ", עו"ד כהן-קצב מסכמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully