וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה 1.1 מיליארד שקל? הבית הזה עומד להפוך לנכס היקר בעולם

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 10:46

3 שעות טיסה: נווה מדבר פרטי במדינה אירופית קרובה מוצע למכירה תמורת סכום מטורף. במידה ויימצא רוכש עשיר ומאושר, הוא יהפוך לנכס היקר ביותר על פני כדור הארץ. מה כל כך מיוחד בו? צפו בסרטון מהנכס

גורדון פוינט. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גורדון פוינט/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מתחם מגורים פרטי ומפואר בנאפולי האיטלקית עלה לאחרונה על מדף המכירות, ועתיד להפוך לנכס היקר על פני כדור הארץ - במידה ויימצא הקונה המעושר שישלם את תג המחיר המבוקש, העומד על כ-275 מיליון אירו, השווים כ-1.1 מיליארד (פאקינג) שקל.

עיתון ה"סאן" הבריטי, שפרסם את הכתבה, מתאר את מתחם המגורים המבודד, השוכן בחצי אי בשכונת פורט רויאל העשירה של נאפולי, כנווה מדבר מפואר, על שטח כולל של כ-243 אלף מ"ר מול הים, עם אגן יאכטות פרטי, 3 בריכות שחייה, צמחייה מרהיבה ו-3 אחוזות מפוארות: בית ראשי עצום בשטח של כ-3,500 מ"ר, ובתי מגורים "קטנים" יותר לאירוח בשטח של כ-1,800 וכ-1,600 מ"ר.

בעלי הקרקע הנוכחיים, שקיבלו אותו בירושה, מספרים ל"סאן" כי הוריהם רכשו את הקרקע בשנת 1985 בעבור כ-930 אלף אירו (כ-3.7 מיליון שקל), לאחר שהבחינו בה בטיסה מעל נאפולי. באותם ימים השטח שימש בעיקר לדיג, וכלל קוטג' אחד שהיה מוקף בעצי מנגרובים. הקרקע שרכש תחילה עמדה על 4.3 דונם. במהלך השנים, הוא המשיך לקנות את הקרקע שמסביב, ולבנות עליה כאמור.

כעת, 13 ילדיהם ו-84 נכדי הזוג המנוח נפרדים מחלק מהמתחם היקר של המשפחה, הכולל כאמור את שלושת בתי המגורים, בעסקה שעתידה לשבור את שיא המכירות העולמי. "כולנו נהנינו מזה, אבל זה פחות או יותר הזמן להמשיך הלאה", אמר אחד מבני המשפחה לתקשורת.

מעניין לציין כי אורחים בולטים ביקרו בנווה המדבר הפרטי של המשפחה, כולל הנשיא האמריקאי לשעבר, ג'ורג' H.W. בוש יחד עם ברברה בת זוגו.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully