וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה תגריל דירות בשכירות מופחתת. הזכאים: בעלי תעודת הוראה

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 13:33

ההגרלה - כבר במאי: במטרה להתמודד עם המחסור החמור באנשי הוראה, עיריית הרצליה מציגה את דירות השותפים בשכירות מופחתת למורים וגננות. לטובת ההגרלה, העירייה שיפצה לאחרונה 7 דירות בבעלותה

דירה בבעלות עיריית הרצליה ששופצה ותוגרל בין אנשי הוראה. עיריית הרצליה,
דירה בבעלות עיריית הרצליה ששופצה ותוגרל בין אנשי הוראה/עיריית הרצליה

בעוד שבכל הארץ מתמודדים עם המחסור החמור בגננות ומורים, בעיריית הרצליה החליטו להרים את הכפפה בצורה יצירתית - ולהציע דיור בשכירות מופחתת לגננות ומורים.

במסגרת זו, עיריית הרצליה הודיעה היום (ד') כי ההגרלה לדירות השותפים המוזלות לגננות ומורים - תתרחש כבר בחודש מאי הקרוב, וכי בשנת הלימודים הבאה הן צפויות להיות מאוכלסות במלואן. העירייה מסרה כי לטובת ההגרלה, היא לקחה 7 דירות שותפים שנמצאות בבעלותה ושיפצה אותן - מה שיאפשר ל-14 מורים לגור בהן במחיר מופחת.

כבר עכשיו, יש לציין, 7 דירות בבעלות העירייה שופצו, ועתידות לאכלס 14 גננות ומורים, כשההגרלה תיפתח כבר במאי לקראת שנת הלימודים הבאה. בטווח הרחוק - העירייה עובדת על מספר פרויקטים במקביל כדי להציע דיור לעוד גננות ומורים.

"זוהי רק ההתחלה של פרויקטים מסוג זה"

העירייה עובדת גם על תוכנית לטווח הרחוק, כשיש מספר פרויקטים שמיועדים לשמש כדיור לאוכלוסייה הכללית, ובפרט לגננות ומורים. תוכנית הדיור של העירייה היא רק חלק אחד מתכנית כוללנית להתמודדות עם המחסור בגננות ומורים. לדוגמה, בחודש יוני האחרון העירייה הכריזה על פיילוט ייחודי בעיר, בה יתאפשר לתלמידי כיתה י' להשתלב בלימודי תואר ראשון בהוראה תוך כדי לימודיהם בתיכון, כדי לשלב אותם כמורים בבתי הספר בעיר.

מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, מסר: "המחסור בגננות ומורים הוא משבר שפוקד את כלל הערים בישראל כבר תקופה ארוכה. עיריית הרצליה שמה לעצמה ליעד לפתור את הסוגייה הזאת ולדאוג שכל הילדים בעיר יקבלו את החינוך הראוי והטוב ביותר שניתן להציע. אנחנו שמחים להודיע על התוכנית לדיור גננות ומורים. זוהי רק ההתחלה של פרויקטים מסוג זה ואנו נמשיך לקדם תוכניות נוספות כדי למצוא פתרונות איכותיים ויצירתיים למחסור באנשי חינוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully