וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלופה: עמרם אברהם תהיה נותנת החסות הרשמית של מכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 12:30

חברת הבנייה עמרם אברהם הודיעה כי תהיה נותנת החסות הרשמית של קבוצת הכדורגל מכבי חיפה בשנתיים הקרובות. לפי ההסכם שנחתם, שם החברה יתנוסס על גב חולצות המשחק של אלופת המדינה

עמרם אברהם תהיה נותנת החסות הרשמית של מועדון הכדורגל מכבי חיפה. עמרם אברהם,
עמרם אברהם תהיה נותנת החסות הרשמית של מועדון הכדורגל מכבי חיפה/עמרם אברהם

חברת עמרם אברהם אמנות הבנייה הודיעה היום (ג') כי תשמש בשנתיים הקרובות כספונסר של קבוצת הכדורגל מכבי חיפה. זאת, לאחר שנחתם הסכם חסות עם הקבוצה, במסגרתו שם החברה יתנוסס על גב חולצת המשחק של הירוקים מהכרמל, שזכו באליפות המדינה בשלוש השנים האחרונות.

עמרם אברהם מתמחה בפרויקטים למגורים, התחדשות עירונית, מתמחי מסחר ונכסים מניבים. בשנים האחרונות החברה תכננה ובנתה אלפי יחידות דיור בעשרות ישובים, והתפתחה לתכנון ובניית פרויקטים גדולים למגורים.

הבעלים, אלון עמרם, בירך על ההסכם, ואמר: "אנו גאים ונרגשים לתת את הגב למועדון הכדורגל הגדול בישראל ולהיות חלק ממותג הדוגל בערכיות, ששואף להצלחה ומקדם הישגיות ומצוינות חסרת פשרות, התואמים את הערכים ואת ה-DNA של קבוצת עמרם אברהם".

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

אסף חמו, סמנכ"ל השיווק של החברה, הוסיף: מהיום, יש לנו בית חדש. גאים להיות נותנת החסות הרשמית של מועדון הכדורגל מכבי חיפה, בית עבור עשרות אלפי אוהדים ירוקים, הבית של הכדורגל הישראלי, הבית החדש שלנו. יאללה מכבי".

מנכ"ל מכבי חיפה, איציק עובדיה, בירך גם הוא: "אנו שמחים להודיע על הצטרפותה של חברת הבנייה עמרם אברהם כנותנת חסות משמעותית למועדון. חברת עמרם אברהם הינה יזמות נדל"ן, הנחשבת לאחת מהחברות הגדולות, העוצמתיות והמצליחות בישראל בענף הנדל"ן. אני משוכנע שהערכים התואמים והשאיפה למצוינות, לצד יושרה והגינות, יובילו לשיתוף פעולה פורה לצד נותני החסות הראשיים וולבו, הרץ, אדידס ושיתוף הפעולה עם וראייטי על המגרש ובקהילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully