וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננת ל-12,000 תושבים חדשים: החלה הקמת שכונת הענק ברמת גן

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 11:32

על אחת מעתודות הקרקע האחרונות של רמת גן: הונחה אתמול אבן פינה להקמת שכונת "תל השומר דרום", הצפויה לכלול 3,000 יחידות דיור, אזורי תעסוקה ומסחר חדשים עם מאות אלפי מ"ר, קריית חינוך ומבני ציבור, פארק ירוק רחב ידיים ועוד

הדמיות השכונה החדשה ברמת גן "תל השומר-דרום". 3dvision,
הדמיות השכונה החדשה ברמת גן "תל השומר-דרום"/3dvision

בטקס חגיגי הונחה אתמול (ב') אבן פינה להקמת שכונת "תל השומר דרום", על אחת מעתודות הקרקע האחרונות של רמת גן.

שכונת "תל השומר דרום" ממוקמת דרומית למרכז הרפואי שיבא וצפונית לכביש 461, כאשר הקו הסגול של הרכבת הקלה יציע שתי תחנות בשכונה החדשה, עם גישה נוחה ומהירה לתל אביב, גבעתיים ורמת גן. בשכונה, שתכלול כ-3,000 יחידות דיור, צפויים להתגורר כ-12,000 תושבים ותושבות.

בעיריית רמת גן קידמו במקביל לתוכניות להקמת השכונה גם תכנון להקמת מבני ציבור רבים במרחב העירוני החדש, בהם קריית חינוך גדולה הכוללת תיכון חדשני, בתי ספר וגני ילדים וכן מבנים נוספים לשימוש התושבים החדשים בעיר. בלב השכונה ייבנה פארק אורכי מרכזי רחב ידיים, המחבר בין השכונות החדשות עם בית קפה במרכזו, מתקני כושר, מגרשי ספורט, אזורי משחק שונים לילדים ועוד.

פרויקט המגורים הראשון בשכונה אשר עולה על הקרקע ומתחיל בבנייה הוא "אלקטרה לייף סטייל, פארק אפעל", הכולל 495 יח"ד בשמונה מגרשים שונים. הפרויקט ממוקם בלב השכונה ונבנה משני צדו של הפארק הגדול שבמרכזה.

הדמיות השכונה החדשה ברמת גן "תל השומר-דרום". 3dvision,
הדמיות השכונה החדשה ברמת גן "תל השומר-דרום"/3dvision

שכונת "תל השומר דרום" היא שכונת מגורים בשטח של 560 דונם, המוקמת כחלק מתוכנית המתאר העירונית והסכם הגג של עיריית רמת גן אל מול המדינה, הכולל פיתוח מסיבי בכל מרחב בתי החולים שיבא ותל השומר והקמת שכונות מגורים חדשות בסך כולל של 14,500 יחידות דיור בתחום רמת גן בלב גוש דן.

יחד עם הקמת שכונות המגורים החדשות בעיר ובניית הקו הסגול של הרק"ל, מוקמים בימים אלו אזורי תעסוקה ומסחר חדשים שיכלולו מאות אלפי מ"ר לתעסוקה ומסחר, ויחברו בין תעשיות ההיי-טק והביו-טק לאונ' בר אילן, ביה"ח שיבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"אבן הפינה שהנחנו היום תצמח לשכונה גדולה ומודרנית"

בטקס השתתפו ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן, מנכ"ל העירייה מוטי כהן, מנכ"ל אלקטרה איתמר דויטשר ומנכ"ל אלקטרה מגורים אורן הוכברג.

ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן: "בימים מורכבים אלו, עלינו להגביר את המאמצים לבניית עתיד טוב יותר. הפרויקט הזה שאנחנו מתחילים היום, הוא כזה שנותן תקווה לעתיד טוב יותר. רמת גן ממשיכה להתפתח, להתחדש ולגדול. אבן הפינה שהנחנו היום תצמח לשכונה גדולה, יוקרתית ומודרנית עם אלפי תושבים ותושבות שיבואו לגדל ברמת גן את המשפחה. השקענו מחשבה רבה בתכנון השכונה, אנו מקדמים בניית בתי ספר ומוסדות ציבור, יחד עם מתחמי מסחר ותעסוקה שישתלבו בשכונה החדשה. העיר רמת גן בידיים טובות ומנוסות".

מנכ"ל קבוצת אלקטרה, איתמר דויטשר: "שכונת תל השומר דרום מציבה סטנדרט חדש של תכנון, חשיבה והשקעה במרחב הציבורי, במיקום יוקרתי ומבוקש. השכונה מציעה פתרון אידיאלי של עירוב שימושים מודרני ואיכותי, עם אפשרויות תעסוקה, מסחר ומגורים מתקדמות ונגישות תחבורתית מושלמת. אנו גאים לקחת חלק כה משמעותי בבנייתה של השכונה עם פרויקט מגורים מושקע ויוקרתי שזוכה לביקושים יוצאי דופן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully