וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה מגדלים חדשים בני 20 קומות: העיר הזו ממשיכה להתפתח

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 9:25

חברת שרביב משיקה שלב חדש בפרויקט שלה באחת השכונות המובילות בקריות, במסגרתו תקים שלושה מגדלים חדשים בני 20 קומות ו-216 דירות. הפרויקט כולו כולל 1,180 יחידות דיור

הדמיה: פרויקט גבעת אלונים של חברת שרביב בקרית אתא. חברת שרביב,
הדמיה: פרויקט גבעת אלונים של חברת שרביב בקרית אתא/חברת שרביב

חברת שרביב משיקה הבוקר (ג') שלב חדש של שלושה מגדלים בשכונת גבעת אלונים בקריית אתא - Tower Plus - הכולל שלושה מגדלים חדשים בני 20 קומות, בכל מגדל יש 72 דירות. המגדלים של שרביב בגבעת אלונים, נקראים בשמותיהם של ילדי הגבעה. שלישיית המגדלים החדשים ייקראו בשמותיהם של השלישייה של משפחת מנשה - דניאל, אליה ואלרואי.

בכל מגדל יש מועדון ילדים/דיירים, טרקלין עסקים מפואר עם חללי עבודה, חדר כושר מאובזר ולובי כניסה מעוצב בגובה שתי קומות. תמהיל הדירות מגוון וכולל דירות גן, דירות בנות 4-5 חדרים, מיני פנטהאוז ופנטהאוז. הדירות מוצעות עם מפרט יוקרתי, כאשר המחיר ההתחלתי לדירת 4 חדרים עומד על 1.72 מיליון שקל.

בסה"כ, פרויקט גבעת אלונים כולל 1,180 יח"ד בבניה רוויה, בנייני בוטיק וצמודי קרקע, והוא נבנה כשכונת מגורים בעלת אופי כפרי, עם שטחים ירוקים רחבי ידיים, שבילי אופניים, גן משחקים לילדים, רחובות מרוצפי אבן ומערכת כבישים בטוחה.

השלב הראשון של הפרויקט כלל 622 יח"ד שאוכלסו, ולאחרונה החלה חברת שרביב בשיווק השלב השני בשכונה הכולל 558 יחידות דיור בבנייה רוויה, מגדלים בני 20 קומות, בנייני פלקס בני 10 קומות, בנייני בוטיק נמוכים וצמודי קרקע דו-משפחתיים.

פרויקט גבעת אלונים של חברת שרביב. ספרינג הפקות,
פרויקט גבעת אלונים של חברת שרביב/ספרינג הפקות

גבעת אלונים נחשבת לאחת השכונות האיכותיות ביותר באזור הצפון, שמספקת חיי קהילה עשירים. רוב תושבי הגבעה הם משפחות צעירות ומשפרי דיור, המגיעים מתוך הגבעה ומהסביבה הקרובה. השכונה ממוקמת מצפון לשכונת גבעת טל, מצפון-מערב למחלף סומך וכ-10 דקות נסיעה מהקריון. היא נהנית מנגישות גבוהה לצירי תנועה, בדגש על יציאה נוחה לכביש 6. השכונה תוכננה מתוך תפיסה מודרנית של התחשבות בסביבה הירוקה המקיפה אותה.

שרה אילין, סמנכ"לית השיווק בחברת שרביב, ציינה כי "אנחנו שמחים לחזור ולבנות מגדלים נוספים בשכונה. השכונה מאופיינת בסביבה בעלת אופי כפרי עם צפיפות בניה נמוכה. המגדלים מאפשרים גם למי שמעדיף סגנון חיים יותר אורבני ויוקרתי, כפי שקיים במגדלים במרכזי הערים הגדולות, למצוא את מקומו בשכונה, ועדיין ליהנות מאופייה הייחודי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully