וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

200 מטר מקו הרכבת הקלה: 444 דירות חדשות יוקמו בעיר הזו

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 15:46

הוועדה המחוזית מרכז אישרה את התוכנית להתחדשות עירונית של חברת אאורה במתחם אשכנזי-העצמאות בעיר יהוד מונוסון, שכוללת הקמה של 444 יחידות דיור שיוקמו במתחם שישלב 6 מבני מגורים ומסחר

תכנית התחדשות עירונית ביהוד מונסון. קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ,
תכנית התחדשות עירונית ביהוד מונסון/קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מרכז אישרה היום (ב') את התוכנית להתחדשות עירונית של חברת אאורה בעיר יהוד מונוסון, הכוללת הקמה של 444 יחידות דיור שיוקמו במתחם מגורים שישלב 6 מבני מגורים בני 14 קומות, מעל קומת קרקע מסחרית.

התוכנית משתרעת על שטח כולל של כ-13 דונם בין הרחובות אשכנזי-עצמאות-ויצמן ונמצאת במרחק של כ-200 מ' מקו הרכבת הקלה (הקו הסגול). כיום מצויים במתחם 114 יחידות דיור במבני רכבת ותיקים בני 4 קומות שיפונו לטובת הפרויקט החדש.

כמו כן, התוכנית כוללת הקמת כיכר עירונית בשטח של כ-1.3 דונם בלב המתחם שתתחבר עם שטח ציבורי פתוח בפינת הרחובות ויצמן והעצמאות-כיכר העצמאות. התוכנית מציעה לחזק את המסחר לאורך דרך העצמאות ורחוב ויצמן ע"י הוספת חזית מסחרית בהיקף של כ-1,580 מ"ר ומוסיפה שטחים למבני ציבור לאורך רחוב אשכנזי.

תכנית התחדשות עירונית ביהוד מונסון. קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ,
תכנית התחדשות עירונית ביהוד מונסון/קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ

יו"ר הוועדה המחוזית מרכז, עו"ד מיכה גדרון: "מדובר בפרויקט חשוב נוסף המגיע לאישור ומהווה נדבך נוסף בחידוש המרקם הוותיק של העיר. הפרויקט מציע תכנון עכשווי הכולל עירוב שימושים וצירי הליכה פתוחים לשמירה על נגישות מיטבית להולכי הרגל".

התוכנית נערכה על ידי קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • יהוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully