וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של 50 מיליון שקל: זו החברה הישראלית שתקים מפעל חדש בצפון

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 9:40

חברת ישראלית הפועלת בשוק הביטחוני והצבאי, תעביר את פעילותה לאזור תעשייה דלתון ותקים שלושה מבנים חדשים בעלות של 50 מיליון שקל, ובאמצעות שימוש בחומרים חדישים מעולם הבנייה

הדמיה של הפרויקט. ערן מבל אדריכלים,
הדמיה של הפרויקט/ערן מבל אדריכלים

חברת פלסן סאסא הישראלית, המתמחה בייצור ומיגון כלי רכב משוריינים בשוק הביטחוני והצבאי, הודיעה כי היא מתכננת להעביר את פעילותה לאזור תעשייה דלתון הצפוני, הממוקם באזור עדיפות לאומית א' ובקו העימות.

במסגרת זו, החברה תקים בפארק שלושה מבנים חדשים: מבנה יצור והרכבה, מבנה משרדים, ומבנה אנרגיה, בשטח כולל של 18,000 מ"ר. על פי ההערכות, הפרויקט יעלה סביב 50 מיליון שקל.

לראשונה בצפון, הפרויקט מאופיין בשימוש חומרים חדישים בתחום הבנייה שיעניקו מענה לצרכי המפעל המיוחדים. הרצפות יהיו רצפות בטון עם סיבים מיוחדים שיכולים לסבול עומס של 5 טון למ"ר. הקירות יהיו שילוב של קירות בטון חשוף וקירות מסך, עם חיפוי של פנלים מיוחדים בדגם "סטייל קסט". הגגות של המבנים יחופו בקירוי הנקרא "קל זיפ".

הדמיה של הפרויקט. ערן מבל אדריכלים,
הדמיה של הפרויקט/ערן מבל אדריכלים

מנכ"ל פארק דלתון, ללו וילנסקי: "אנחנו שמחים שחברת פלסן סאסא בונה אצלנו בפארק ומביעה אמון מלא במנהלת הפארק ובמיקום תעשיות דלתון. הבנייה החלה בימים מורכבים לצפון הארץ בשל המלחמה האקטיבית עם ארגון הטרור חיזבאללה".

מתכננת הקונסטרוקציה של פרויקט פלסן היא המהנדסת מרי חדאד, עם ניסיון מוכח בתכנון ובבניית מספר רב של מפעלים בפארק התעשייה. אדריכל הפרויקט הוא ערן מבל.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully