וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ענק בעיר מפתיעה: מה נרכש בקריית אונו עבור 100 מיליון שקל?

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 12:49

עסקת ענק בקרית אונו: קבוצת סלדן רוכשת שטחי מסחר של 2,800 מ"ר במתחם בית הדובדבן, המאוכלס ב-100% עם לקוחות בחוזים ארוכי טווח. צפי ההכנסות השנתי מהמתחם מוערך בכ-8 מיליון שקל

מתחם הדובדבן קריית אונו. אופיר אריאל,
מתחם הדובדבן קריית אונו/אופיר אריאל

קבוצת סלדן, בבעלות איש העסקים אודי סעדה, מדווחת הבוקר (ב') על עסקת ענק, לאחר שרכשה את כלל שטחי המסחר, כ-2,800 מ"ר במתחם בית הדובדבן בקרית אונו ב-100 מיליון שקל מחברת ליסא החזקות. בנוסף, החברה רכשה כ-50 חניות תת קרקעיות במתחם. צפי ההכנסות השנתי מוערך בכ-8 מיליון שקל.

במרכז נמצאים סוחרים משמעותיים ומוכרים. כלל החוזים במתחם ארוכי טווח והוא מאוכלס במלואו. קבוצת סלדן מסרה כי רואה בנכסי נדל"ן מניב באזורים אסטרטגיים כמנוע צמיחה משמעותי שיוצר תזרים מזומנים חיובי.

מתחם הדובדבן מתפרש על שטח של כ-6 דונם, מתוכם שטחי משרדים של כ-13,000 מ"ר, ושטח המסחר בבעלות קבוצת סלדן כ-2800 מ"ר, במתחם בסה"כ 13 בתי עסק.

"אנו רואים את הרצון של תושבי האזור לבתי עסק איכותיים"

אודי סעדה, מנכ"ל קבוצת סלדן: "מתחם בית הדובדבן מתאפיין בשוכרי עוגן משמעותיים. אנו רואים בבית הדובדבן נכס משמעותי שמצטרף לפורטפוליו של החברה בתחום המניבים. קריית אונו צברה בשנים האחרונות תאוצה ואנו רואים את הרצון של תושבי האזור לבתי עסק איכותיים שבאים לידי ביטוי בפדיונות של העסקים".

בבעלות קבוצת סלדן נכסים מניבים נוספים בירושלים, חיפה, אשדוד ואשקלון. במקביל נמצאת הקבוצה בהליך תכנון מתקדם של פרויקטים נדל "נים מתחום המסחר, המגורים, הלוגיסטיקה והמלונאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully