וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנית הענק בנתניה יוצאת לדרך: היכן יוקם מגדל בן 30 קומות?

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 16:59

הוועדה לתכנון ובנייה בנתניה אישרה תכנית להתחדשות עירונית במרכז העיר, הכוללת הקמה של 275 דירות חדשות במקום 81 דירות קיימות, במגדל בן 30 קומות ושני בניינים בני 10 ו-16 קומות. בנוסף, יבנו גני ילדים, פארק ירוק ושטחי תעסוקה

הדמיה: מתחם ברודצקי נתניה של ויתניה ו-SGS LIVING. ישר אדריכלים,
הדמיה: מתחם ברודצקי נתניה של ויתניה ו-SGS LIVING/ישר אדריכלים

מרכז העיר נתניה מתחדש בענק: הועדה המקומית בנתניה הודיעה כי אישרה למתן תוקף את תכנית ההתחדשות העירונית של החברות ויתניה ו-SGS LIVING במתחם הרחובות ברודצקי, דוד שוב והגליל, במרכז העיר.

במסגרת התכנית, אותה מקדמות החברות בשותפות שווה, יהרסו 81 דירות קיימות ובמקומן יבנו פרויקט בהיקף של 275 דירות חדשות. במסגרת הפרויקט ייבנו מגדל בן 30 קומות ושני בניינים בני 16 ו-10 קומות. הדירות בפרויקט יהיו בנות 4,3 ו-5 חדרים וכן דירות מיוחדות. בנוסף למגורים, ייבנו גני ילדים ושטחי תעסוקה. במרכז הפרויקט מתוכנן פארק ירוק לרווחת הציבור וכן חניון תת קרקעי.

במתחם בנויים כיום 7 בנייני מגורים ישנים, בני 4-3 קומות כל אחד, הנמצאים במצב פיזי ירוד.
בעלי הדירות שיפנו את דירותיהם צפויים לקבל דירות חדשות בתוספת של 12 מ"ר הכוללים ממ"ד ובנוסף מרפסת שמש וחניה תת קרקעית.

מתחם ברודצקי נתניה. ישר אדריכלים,
מתחם ברודצקי נתניה/ישר אדריכלים

הפרויקט מתוכנן על ידי משרד ישר אדריכלים. החברה הקבלנית שתבנה את הפרויקט היא חברת SGS השותפה בפרויקט.

שרית סבן שליט, מנכ"ל חברת SGS living: "אני רואה חשיבות רבה לקידום תהליכי התחדשות עירונית בכל מקום בו הדבר נדרש בישראל. בעיקר בימים אלה. ביכולת של המשק הישראלי להמשיך לעבוד, ,לצמוח ולספק פתרונות מגורים נוספים כדי להדביק את הביקושים. המלחמה והמתקפה שקדמה לה מוכיחים שוב את החשיבות הרבה למיגון משמעותי של דירות בישראל. כל מבנה כזה שמפונה והופך לבניין חדש , מאפשר לדיירים הותיקים, כמו גם לרוכשים החדשים, איכות חיים לצד ביטחון. הפרויקט הזה שקודם על ידינו הינו חלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברות לכיוונים נוספים מלבד ליבת עיסוקן כיזמיות נכסים מניבים מהגדולות בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully