וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה בשכונה החרדית בירושלים: פרויקט התחדשות ראשון יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 16:48

לראשונה: פרויקט פינוי בינוי בשכונת שמואל הנביא יוצא לדרך. מדובר במהלך היסטורי הפותח את ההתחדשות העירונית בשכונה החרדית הוותיקה. "נמשיך לפעול להוספת דירות רבות עבור הציבור החרדי בעיר"

מאה שערים, ירושלים. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

התחדשות השכונה החרדית הוותיקה בירושלים, שמואל הנביא, יוצאת לדרך עם היתר בניה שניתן היום (ה') לראשונה אי פעם עבור פרויקט פינוי בינוי. התכנית המדוברת כוללת הקמת 198 יחידות דיור חדשות, במקום 46 יחידות דיור שיהרסו, בנוסף לבניית מבני ציבור, שטחי מסחר ושטחים ציבוריים.

כאמור, מדובר במהלך היסטורי שפותח את ההתחדשות העירונית של שכונת שמואל הנביא הוותיקה. יודגש, כי כבר כיום ישנם תוכניות נוספות, בשלבי תכנון מתקדמים של פינוי בינוי בשמואל הנביא, לבניית עוד מאות יחידות דיור חדשות בשכונה.

יו"ר דגל התורה בירושלים, מ"מ ראש העיר ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובניה, אליעזר ראוכברגר, שחתם הבוקר על היתר הבניה, אמר כי "מדובר באמת ביום היסטורי ומיוחד, שבו אנחנו מתחילים בפועל את החידוש של שכונת שמואל הנביא. התרגשתי כאשר חתמתי על ההיתר שעבורו טרחנו רבות במשך שנים, מאז הוחל בקידום התוכנית. ברצוני להודות לראש העיר משה ליאון על שותפות אמיתית ורצון משותף לקדם את הבניה בעיר, ובשכונת שמואל הנביא".

"שמואל הנביא זוהי שכונה שבה שיכונים ישנים, החייבת התחדשות עירונית, ואנחנו פועלים ונמשיך לפעול כדי לקדם את השכונה הזו, וכך גם לתת לתושבי השכונה הוותיקים דירות חדשות ורחבות ידיים, וגם להוסיף עוד דירות רבות מאוד עבור הציבור החרדי בעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully