וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאסטרו: בראדלי קופר רוכש את בית החלומות, ומתקרב לג'יג'י חדיד

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 12:02

הכוכב ההוליוודי השקיע לאחרונה 6.5 מיליון דולר עבור חווה של 33 דונם עם בית מגורים ענק ופסיליטיז חלומיים נוספים. הבונוס: קרוב לבית אמה של חברתו החדשה, ג'יג'י חדיד

בראדלי קופר וג'יג'י חדיד. מסך אינסטגרם enews, צילום מסך
בראדלי קופר וג'יג'י חדיד/צילום מסך, מסך אינסטגרם enews

בראדלי קופר, הכוכב האמריקאי שמככב בימים אלו בסרט "המאסטרו", שעלה לאחרונה לנטפליקס אחרי הקרנות בכורה מוצלחות בפסטיבלים עולמיים - מגשים לאחרונה חלום בתחום הנדל"ן ורוכש חווה של 33 דונם בפנסילבניה, אשר במרכזה בית מגורים עצום בגודל 585 מ"ר. כך, דיווח אתמול הניו-יורק פוסט.

הבית המרשים, המתהדר בשבעה חדרי שינה ושישה חדרי אמבטיה, נבנה בשנת 1704 ועבר מספר לא קטן של שיפוצים והרחבות במהלך השנים כדי להפוך לפנינה מפוארת ופסטורלית. הבית מציע בית הארחה מרשים, אסם, חדר משפחה גדול ופסיליטיז יוקרתיים כמו בריכה, אזור כושר וגישה לאגם פרטי בגודל 20 דונם, אידיאלי לשיט בקאנו וקיאקים. למרות השיפוצים, בתוך הבית מודגש הקסם ההיסטורי על ידי קמינים, תקרות אבן חשופות ורצפת עץ אלון אלגנטית.

בית החלומות של בראדלי קופר. Kurfiss Sotheby's International Realty, אתר רשמי
בית החלומות של בראדלי קופר/אתר רשמי, Kurfiss Sotheby's International Realty

אבל עזבו הכל, הבונוס הכי גדול הוא המיקום האסטרטגי של הבית: במרחק 8 דקות נסיעה בלבד מבית אמה של בת זוגו החדשה ג'יג'י חדיד, עליה לא נרחיב בכתבה הזו, אך בהחלט נציין כי כתבי הרכילות האמריקאים מספרים ש"הקשר שלהם הוא על סטרואידים. זה נהיה רציני מאד מהר".

לקופר, בן ה-49, שורשים עמוקים בפנסילבניה, כאשר גדל שם ואף השתתף במפגש התיכון שלו בנובמבר האחרון.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully