וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכ-36 מיליון שקל: זו העיר שתקים מרכז ספורט חדש ומפואר

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 18:05

הפרויקט הענק יציע לתושבי העיר והסביבה מגוון רחב של מתקנים ספורטיביים ותרבותיים, כולל בריכה חצי אולימפית, ברכה הידרותרפית, חדרי מוסיקה ואומנות, ואולמות ספורט

הדמיה: מרכז ספורט חדש בקרית מלאכי. רועי יצחק אדריכלים בע"מ,
הדמיה: מרכז ספורט חדש בקרית מלאכי/רועי יצחק אדריכלים בע"מ

באירוע מרגש שהתקיים ביום חמישי האחרון (8.2) קיימה עיריית קריית מלאכי טקס הנחת אבן הפינה למרכז הפנאי והספורט החדש, שיקרא על שם אריאל גולדשמיט ז"ל. משפחת גולדשמיט הם עולים מאוסטרליה אשר החליטו להשקיע יחד עם עיריית קריית מלאכי את הקמת מרכז הספורט והנופש.

הפרויקט הענק ימוקם בשכונת נאות הכפר בעיר ויציע לתושבי העיר והסביבה מגוון רחב של מתקנים ספורטיביים ותרבותיים, כולל בריכה חצי אולימפית, ברכה הידרותרפית, חדרי מוסיקה ואומנות, ואולמות ספורט.

הקשר בין משפחת גולדשמיט לעיר החל לפני כשנתיים, כאשר עלה רעיון להנצחת זכרו של אריאל ז"ל. עם התקדמות הזמן והרעיונות, גדלה האמון של המשפחה בעיר ובמיזם, דבר שהוביל להרחבת הפרויקט ולהגדלת השקעתם.

עלות הקמת מרכז הספורט נאמדת בכ-36 מיליון שקלים ומצטרף לרשימת הפרויקטים הענק שקריית מלאכי מקימה בשנים האחרונות. הבולט בהם הוא ספורט קלאב קריית מלאכי בעלות של 58 מיליון שקלים ואשר נחשב לאחד המפוארים בישראל.

"אין לנו ספק שזו הנצחה ראויה לזכרו של אריאל היקר"

הטקס החל בבית קק"ל למצוינות ואותו הנחה מנהל מחלקת הספורט מאיר לנקרי. נשא דברים בשם ראש העיר - יוסף כהן מ"מ מנכ"ל העירייה. אחותו של אריאל גילה רוקמן, אמרה בטקס: "תמיד הרגשתי מאוד בטוחה בקריית מלאכי, אנשים מאוד חמים, פתיחות של 'בואו תעשו'. רמת בירוקרטיה אפית. הגענו לראש העיר ואנחנו רגילים לפגישות של רבע שעה עם ראשי ערים, אבל בקריית מלאכי קיבלנו שעתיים של פגישה מרגשת. אני מודה גם ליוסף כהן ולתמיר היזמי ולכל האנשים שמעורבים בפרויקט הזה".

המרכז החדש מבטיח להוות מוקד חשוב לפעילות הפנאי והספורט בעיר ובאזור, ולתרום לקידום הבריאות, החברה והתרבות בקרב תושבי העיר והסביבה. עם צפי להשלמת הבנייה במהלך השנים הקרובות, קהילת קריית מלאכי והאזור כבר מצפים בקוצר רוח לפתיחתו הרשמית של המרכז.

ראש העיר אליהו זהר אמר בסיום הטקס: "היום הנחנו לא רק אבן פינה לכפר הספורט אלא גם לקשר החזק שנרקם בינינו. אנו מודים לכם על בחירתכם בקריית מלאכי ועל האמון הרב. אין לנו ספק שזו הנצחה ראויה לזכרו של אריאל היקר ז"ל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully