וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Be ממשיכה להתרחב: באיזו עיר נפתח לראשונה סניף של רשת הפארם?

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 17:37

חברת שופרסל הודיעה על פתיחת סניף חדש של רשת הפארמה שלה, Be, בעיר הממוקמת במרחב הצפוני של אזור השרון. הסניף החדש, הראשון בעיר, משתרע על פני שטח של כ-400 מ"ר וממוקם במרכז מסחרי חדש בשכונה שקמה בימים אלו

מרכז מסחרי "אור ים סנטר" באור עקיבא. יח"צ,
מרכז מסחרי "אור ים סנטר" באור עקיבא/יח"צ

החברה לנכסי קיסריה אדמונד דה רוטשילד ממשיכה לאכלס את המרכז המסחרי בשכונת אור ים באור עקיבא, שממשיכה להיבנות ולהתפתח בימים אלו. במסגרת זו, חברת שופרסל הודיעה על פתיחת סניף ראשון של רשת הפארמה שלה בעיר, רשת Be, במרכז המסחרי "אור ים סנטר", לרווחתם של תושבי אור עקיבא, קיסריה והסביבה.

הסניף החדש, המשתרע על פני שטח של כ-400 מ"ר, יכלול מחלקת בית מרקחת המספקת תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם עבור חברי כל קופות החולים, מרשמים לחיילי צה"ל בסדיר ובמילואים ומאות מוצרים נוספים.

מדובר בסניף ה-96 של הרשת ברחבי הארץ. הוא נחנך במעמד מנכ"לית רשת Be, עינת פלד שפירא, מנכ"ל שופרסל, אורי וטרמן וזכיין הסניף, נאזי אבו סאפי, שהודו לחברה לפיתוח קיסריה על האמון והביעו ביטחונם כי הודות לשירות המצוין והמחירים התחרותיים שיעניק הסניף, הוא יהפוך מהר מאוד לבחירה המועדפת על הלקוחות בסביבה.

אור ים סנטר שנבנה על מגרש בשטח של כ-10 דונם מעניק שירותי בילוי, תעסוקה ופנאי לרווחת תושבי שכונת אור ים, קיסריה, אור עקיבא והסביבה ומציע תמהיל עשיר של מסחר, בתי עסק, שטחי משרדים ונותני שירותים. מתחת לשדרת חנויות מרכזית בסגנון Street Mall עומד לרשות המבקרים חניון מקורה בעל 2 מפלסים שמספק למעלה מ-200 מקומות חניה.

"אנחנו גאים לראות בצמיחה המואצת של העסקים כאן"

עינת פלד שפירא אמרה במעמד חניכת הסניף כי: "פתיחת הסניף החדש, מהווה צעד נוסף בתהליך צמיחתה והתרחבותה של הרשת וחיזוק התחרות בשוק הפארם בישראל, תוך העמקת הפריסה המאפשרת נגישות לכלל הלקוחות והמגזרים בארץ"ץ

מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה , מיכאל כרסנטי, הדגיש במעמד חנוכת הסניף, כי "המשך הפיתוח והבנייה הם התשובה הציונית שלנו לאתגרים עמם מתמודדת מדינה ישראל בעת הזאת. באור ים סנטר גיבשנו תמהיל עסקים ייחודי ומשלים לזה שקיים במרכז C סנטר הסמוך ואנחנו גאים לראות בצמיחה המואצת של העסקים כאן".

בנוסף, כרסנטי ציין כי תנופת הפיתוח של החברה במרחב קיסריה לא נעצרת לרגע וכי בחודשים אלו הולכת ונשלמת הקמתו של מגה פרויקט נוסף - קמפוס הרכבת היוקרתי, בהשקעה של יותר מ-400 מיליון ש"ח, בצמוד לתחנת הרכבת של פארק העסקים החכם של קיסריה. גם שם מפתחת החברה עירוב שימושים של D7סקים בינלאומיים, משרדים בשטחים של החל מ-150 מ"ר, מסחר, הסעדה ופנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully