וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך 3 שבועות: איזו חברה נבחרה להקים מאות דירות חדשות ברמת גן?

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 13:17

חברת בניה מובילה נבחרה לאחרונה על ידי נציגות הדיירים כיזם לביצוע התחדשות עירונית ברמת גן שכולל הריסה של 5 בניינים עם 87 דירות ישנות. במקומן יבנו מאות יח"ד חדשות

חברת אזורים מודיעה היום (א') כי בתוך שלושה שבועות בלבד - נבחרה על ידי נציגות הדיירים כיזם לביצוע פרויקט התחדשות עירונית בשכונת יד לבנים, מתחם שד' ירושלים. המתחם כולל 5 בניינים ובו סה"כ 87 יחידות דיור שיפונו לטובת הקמת מאות דירות חדשות.

המתחם ממוקם לצד צירים מרכזיים כמו מחלף בר אילן בכביש 4 ומחלף אלוף שדה, במרחק דקות בודדות מתחנת הרכבת הקלה שמחברת את רמת גן עם תל אביב ועם גלעין המטרופולין, וקילומטרים בודדים מאוניברסיטת בר אילן. בנוסף, המתחם נמצא בסמוך לתיאטרון רמת גן, לפארק דוד מלמדוביץ' ולקאנטרי רמת גן.

איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים, בירך על הבחירה של הדיירים: "בתוך שלושה שבועות בלבד, חברת אזורים הגיעה לרוב הדרוש במתחם שד' ירושלים ברמת גן. אנו בימי מלחמה, ותהליך ההחתמות המהיר מצביע על החשיבות של תשתיות חזקות, ממ"ד ושמירה על הביטחון האישי של בעלי הדירות".

הדמיה פרויקט במתחם הירדן-הררי ברמת גן. 3Division, עיבוד תמונה
הדמיה פרויקט במתחם הירדן-הררי ברמת גן/עיבוד תמונה, 3Division

את חברת אזורים מייצג עו"ד טרי דלויה משרד דלויה & ושות', את הדיירים בבניינים 89-91 מייצג משרד עו"ד אלי תוסיה, את בניינים 95-97 מייצג משרד קורנובסקי גבאי זיתוני ובנין 93 א'-ב' מיוצג על ידי משרד עו"ד אלון אלימלך. הפרויקט מתוכנן על ידי משרד האדריכלים רן בלנדר.

חברת אזורים מובילה בשנים האחרונות מספר פרויקטים בעיר רמת גן, ביניהם פרויקטי התחדשות עירונית בשלבים מתקדמים: פרויקט "הירדן-הררי", "ידע עם", "שלם 35", "אחד העם" ועוד נוספים. בנוסף, אזורים מובילה את פרויקט היוקרה והעילית - Exchange Ramat-Gan במתחם הבורסה, ואת הפרויקט במתחם "קריניצי החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully