וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק המשרדים בצפון לא שמע על המלחמה: ביקוש גבוה לפרויקט הזה

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 13:46

חברת שתית מדווחת על מכירת 12 משרדים בחודש ינואר במסגרת שלב הפריסייל של פרויקט TRE בטירת הכרמל. מדובר בפרויקט עירוב השימושים הגדול ביותר שנעשה עד היום באזור, בהיקף השקעה של כחצי מיליארד שקל

פרויקט TRE בטירת הכרמל. קסם הדמיות,
פרויקט TRE בטירת הכרמל/קסם הדמיות

בזמן מלחמה: "שתית" מדווחת היום (א') כי מכרה 12 משרדים בחודש ינואר. זאת, במסגרת שלב הפריסייל של פרויקט TRE של החברה בטירת כרמל. מדובר על פרויקט של עירוב שימושים: מסחר, מגורים ומשרדים, הנחשב לגדול ביותר שנעשה עד היום באזור בכלל ובטירת כרמל בפרט. היקף ההשקעה בפרויקט עומד על כחצי מיליארד שקל.

המשרדים שנמכרו בשטח כולל של 2,500 מ"ר, במחיר ממוצע של 11,000 שקל למטר. החברה סיימה את שלב החפירה והדיפון, וצופה כי בתחילת הקיץ תחל את בניית הפרויקט, כשהאכלוס צפוי במהלך שנת 2027.

מתחם העסקים החדש ממוקם כקילומטר אחד מפארק מת"ם בחיפה, שעל דייריו נמנות החברות הבינלאומיות גוגל, אמזון, אפל, אינטל, אלביט, מייקרוסופט ועוד.

פרויקט TRE יוצא לדרך: טקס הנחת אבן הפינה של חברת שתית בטירת הכרמל. יח"צ,
פרויקט TRE יוצא לדרך: טקס הנחת אבן הפינה של חברת שתית בטירת הכרמל/יח"צ

שלום שטרית, בעלי החברה: "בשונה מהמגמה הארצית, דווקא באזור הצפון אנחנו סוגרים עסקאות, כמעט כרגיל. גם בתחום המשרדים וגם בתחום המגורים. התאמנו את עצמנו לתקופה, ואנחנו מאפשרים תנאי תשלום יותר נוחים, והטבות נקודתיות בפרויקטים כדי להקל על הרוכשים".

רגע אחרי שהשנה החדשה נכנסה ואופן סימבולי, אני שמח לצאת היום לדרך ולהמשיך את הבניה הענפה שהתחלנו בעיר, ולבנות פרויקט ייחודי. בכל שלב אמרו שאולי הפרויקטים שלנו גדולים על העיר, אבל האהבה שלנו לעיר והצמיחה שלה והאנשים שבונים את העיר ומאמינים בה מוכיחים שטירת הכרמל רק מתחדשת", הוסיף שטרית.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully