וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושק "המרחב החברתי" החדש והמסקרן ברמת גן: מה הוא יכלול?

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 16:49

עיריית רמת גן השיקה היום מתחם חברתי חדש ברחוב ביאליק המרכזי בעיר. המתחם יפעל כקמפוס של המכללה האקדמית שנקר, מרכז צעירים ומועדון חברתי לחיילים בודדים

סטודנטים עובדים יחד. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

קרן מרתון, עיריית רמת גן ועמותת "המרחב החברתי" השיקו היום (ה') מתחם חברתי חדש ברחוב ביאליק המרכזי בעיר. המתחם יפעל כקמפוס של המכללה האקדמית שנקר, מרכז צעירים ומועדון חברתי לחיילים בודדים.

בעלת המבנה, קרן מרתון העוסקת בהשבחת נדל"ן, העמידה את המבנה לשימוש ללא תמורה לרשות עמותת "המרחב החברתי", המתמחה בהשמשת מבנים נטושים לפרויקטים חברתיים במטרה לקדם את העשייה החברתית בישראל.

המבנה בעל שטח של כ-2,000 מ"ר, שישלב בתוכו קמפוס רחב הכולל כיתות לימוד, חדרי סטודיו ומרחבי למידה לסטודנטים, חלל ציבורי לצעירים וכן מתחם עבור חיילים בודדים בעיר. השקת המתחם החברתי החדש ברחוב ביאליק המרכזי בעיר, משתלב עם מדיניות ראש העיר, כרמל שאמה הכהן ותוכניות העבודה בעירייה לחידוש ושדרוג מרכז העיר. בשנים האחרונות פועלת עיריית רמת גן לחיזוק מרכז העיר ופיתוחו כמתחם בילוי, מסחר ותעסוקה אטרקטיבי, הכולל ברים, בתי קפה, מסעדות ונקודות עניין נוספות.

"נמשיך לפתח את המדינה"

ליקו פרידלר, שותף מייסד במרחב החברתי, סיפר כי: "אנחנו במרחב החברתי שמחים על פתיחת מרחב חברתי גדול נוסף ברמת גן, מודים לקרן מרתון שתרמה את הבניין, לעירייה בהובלת ראש העיר על ההירתמות לפרויקט, למכללת שנקר ושותפים נוספים שיאכלסו את המבנה ויפיחו בו רוח קהילתית וצעירה שתסייע בחידוש המרכז ההיסטורי של רמת גן, דווקא בימים מאתגרים- אנו רואים את שיתוף הפעולה בין כל מרכיבי החברה הישראלית ויודעים שביחד ננצח ונמשיך לפתח את המדינה ולהוות חברת מופת ואור לעמים".
כרמל שאמה הכהן, ראש העיר רמת גן, ציין כי "נוצר כאן מרכז צעירים חדש, המחבר בין סטודנטים וסטודנטיות יצירתיים, לרחוב ביאליק המיוחד. אני מודה לקרן מרתון ועמותת המרחב החברתי על המיזם".

יובל גייער, שותף מנהל בקרן מרתון, ציין כי: "קרן מרתון רואה חשיבות גדולה בתרומה לקהילה. החיבור המוצלח עם עיריית ר"ג ועמותת המרחב החברתי נותנת מענה יחוד לצרכים של מכללת שנקר ומסייעים להחייאת וחידוש המרכז ההיסטורי של רמת גן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully