וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפו ליותר משתתפים? ההרשמה להגרלה של דירה בהנחה הוארכה בשבוע

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 13:53

לאחר שההרשמה אמורה הייתה להיסגר אתמול, משרד השיכון והבינוי הודיע הבוקר כי הוחלט להאריך את ההרשמה בשבוע נוסף. מדובר בהרשמה להגרלה השישית במספר של תכנית דירה בהנחה שיצאה לדרך לפני כחודש וחצי, בסוף דצמבר

זוג צעיר מחשב חישובים פיננסיים. ShutterStock
זוג צעיר מחשב חישובים פיננסיים/ShutterStock

הזדמנות נוספת לאלו שלא הספיקו להירשם: משרד הבינוי והשיכון הודיע הבוקר (ה') על הארכת ההרשמה להגרלה של דירה בהנחה, שהייתה אמורה להימשך עד אתמול (יום רביעי ה-7.2.24) בשבוע נוסף, ליום שלישי ה-13.2.2024 בשעה 23:59.

על פי ההערכות הנוכחיות, נראה כי למעלה מ-100 אלף איש כבר הספיקו להירשם עד כה ל-6,816 דירות ב-72 פרויקטים ו-16 ערים שונות ברחבי הארץ, שיוגרלו במסגרת ההגרלה הקרובה, השישית במספר. תוצאות ההגרלה צפויות להימסר לזוכים במהלך חודש מרץ.

למרות ההארכה שניתנה, הזכאים להירשם הם בעלי אישור זכאות בתוקף בלבד. מי שאין בידיו את האישור, כבר לא יספיק להשתתף בהגרלה הקרובה. כמו כן, נדגיש כי אין חשיבות למועד ההרשמה להגרלה.

רשימת הערים המלאה בתמונה המצורפת מטה:

רשימת הערים המלאה - הגרלה שישית של דירה בהנחה. משרד הבינוי והשיכון,
רשימת הערים המלאה - הגרלה שישית של דירה בהנחה/משרד הבינוי והשיכון

ניתן לראות כי העיר בה הסיכוי הכי גבוה לזכות העיר בדירה מוזלת היא קריית גת, עם 2,666 יחידות דיור ב-21 הגרלות. במשרד הבינוי והשיכון מציינים כי הפרויקטים שיוגרלו בשכונת המגורים החדשה שקמה בימים אלו בקרית גת, "כרמי גת", מיועדים למגזר הכללי ולמגזר החרדי. אחריה, במספר הדירות המוגרלות, נמצאת העיר החרדית אלעד, בה יוגרלו 931 דירות לתושבי העיר ב-9 הגרלות.

לאחר מכן, כבר יש פער גדול במספר הדירות: לדוגמה, ברחובות מוצעות 622 דירות מוזלות ב-7 הגרלות, ביישוב בני עי"ש שליד גדרה, שעובר גם הוא מתיחת פנים משמעותית, מוצעות 556 דירות מוזלות ב-6 הגרלות, ובפתח תקווה ומודיעין יוגרלו 154 ו-187 דירות בלבד (בהתאמה).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
כרמי גת קרית גת. אלה מאירוביץ,
כרמי גת קרית גת/אלה מאירוביץ

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף: "גם בתקופה קשה זו אנו, במשרד הבינוי והשיכון, מאמינים כי יש להמשיך כל עת בבניית הארץ מצפונה ועד דרומה. בסיום ההגרלה אלפי משפחות יזכו לרכוש דירה בהנחה משמעותית מטעם המדינה ולבנות את ביתם בישראל. בהגרלה הקרובה נבצע את ההחלטה שהעברתי במועצת רמ"י ותינתן עדיפות למשרתי מילואים פעילים ולמשפחות לילדים נכים. אני מאחל לכלל הנרשמים להגרלות בהצלחה רבה. נמשיך לפעול בכל עת למתן פתרונות דיור ראויים עבור כלל אזרחי ישראל".


ליצירת קשר עם חברות ההרשמה:
• אלונים (מחברת Mgroup): 2850*
• מילגם: 6078*
• עמידר: 6266*

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully