וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק באמריקה: משתלטים על בתים ריקים, פותחים מועדון חשפנות ומסרבים להתפנות

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 8:26

למעלה מ-1,200 מקרים דווחו בשנים האחרונות בעיר אטלנטה בלבד, בהם פולשים השתלטו על נכסים ריקים שמוצעים להשכרה, עושים מסיבות ומסרבים להתפנות, כשגם המשטרה לא יכולה לעזור בטענה שמדובר ב-"עניין אזרחי"

מועדון חשפנות בעיר פטאיה, תאילנד, 25 במרץ 2017. רויטרס
משתלטים על בתים ריקים, עושים מסיבות ומסרבים להתפנות/רויטרס

"מסיגי גבול פולשים לבתים ריקים והורסים שכונות שלמות באטלנטה. תגובת המשטרה כל כך איטית שחלק מבעלי הבתים מעדיפים לשלם להם סכומי כסף גבוהים כדי שיעזבו", כך פורסם היום (ד') באתר החדשות האמריקאי, הניו יורק פוסט, שהוסיף גם כי מדובר בלא פחות מ-1,200 מקרים עליהם דווח בשנים האחרונות באטלנטה בלבד.

מדובר בבתים ריקים בעיר אטלנטה שבמדינת ג'ורג'יה, אשר עומדים תקופה מסוימת להשכרה, ובעליהם גרים בערים אחרות ולא נמצאים באזור. הפולשים לומדים על מצב הנכס לפי רישומים מקוונים וסוכני נדל"ן שמפרסמים את הבתים ברשת, מה שמקל על הפולשים לזהות נכסים פנויים לפרוץ אליהם.

סיימון פרוסט, מנכ"ל של חברה גדולה לניהול בתים באטלנטה, סיפר כי היו מקרים של דיירים בלתי חוקיים שהניפו כלי נשק ואיימו ברצח על שכנים שהסתכסכו איתם, ואף לאחרונה נורה אחד מעובדיו לאחר שניסה לסלק פולשים מנכס.

עוד, דווח בכתבה, כי בחלק מהמקרים הפולשים הופכים את הבתים שהם משתלטים עליהם למאורות סמים, בתי הימורים ומועדוני חשפנות, כאשר הם עושים מסיבות ענק ומטילים אימה על השכנים ברחוב. אחד השכנים אמר ל"ניו-יורק פוסט" שהם חוששים אפילו לצאת לחופשה, כי אם הפולשים מגלים שהבית שלהם פנוי, הם פשוט עוברים פנימה.

מהכתבה עולה כי הסגת גבול היא לא פשע בפני עצמו. ברוב המקרים בהם אין הוכחה לקיומה של פעילות לא חוקית, המשטרה לא מטפלת בתלונות על מסיגי הגבול, בטענה כי ידיהם כבולות ומדובר ב-"עניין אזרחי" שיש לטפל בו דרך תביעה משפטית.

הפולשים עשו את המוות, עד שצוות SWAT הגיע למקום

באוקטובר האחרון, אטלנטה מצאה את עצמה במרכזה של שערורייה שכללה פולשים שהפכו בית למועדון חשפנות לא חוקי, עם מסיבות ואפילו מספר סוסים שנמצאו בשטח.

הדרמה התרחשה בבית מגורים פרטי באזור דרום פולטון, שם ארבעה אנשים התגוררו ללא רשות, ניהלו מועדון חשפנות חשאי, ערכו מסיבות ואפילו ארגנו מרוצי מכוניות ברחוב, ולמעשה הספיקו להרוס את השכונה עד שבסופו של דבר צוות SWAT נאלץ לפנות את הבית. הצוות מצא שם שתי מכוניות גנובות, נשק גנוב וכרטיסי אשראי גנובים, על פי הדיווח המקומי.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully