וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הר בגובה 800 מטר: הקמת השכונה החדשה בירושלים יוצאת לדרך

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 16:14

החל השלב הראשון של שכונת גבעת בראשית החדשה בירושלים: חברת אפי קפיטל תקים כ-700 דירות בארבעה מתחמי מגורים עם 15 בניינים עד 13 קומות. החברה צופה הכנסות של כ-1.4 מיליארד שקל. כמה תעלה דירה?

אפי קפיטל גבעת בראשית. טוטם הדמיות,
אפי קפיטל גבעת בראשית/טוטם הדמיות

בשורה לתושבי ירושלים והסביבה: השלב הראשון בהקמת השכונה החדשה בדרום העיר, "גבעת בראשית", יוצא לדרך.

במסגרת השלב הראשון של השכונה החדשה, תקים חברת אפי קפיטל בשיתוף עם קבוצת בראל 4 מתחמי מגורים עם 15 בניינים בבנייה מרקמית של 7 עד 13 קומות ו-693 יחידות דיור בעירוב שימושים עם 1,500 מ"ר מסחר. 416 מדירות ימכרו במסגרת השוק החופשי ו-277 דירות תחת מחיר מופחת/משתכן. החברה צופה כי הפרויקט יוביל להכנסות של כ-1.4 מיליארד שקל.

שכונת גבעת בראשית המשתרעת על שטח של כ-400 דונם, הינה שכונה חדשה המוקמת כיום בדרום ירושלים על הר בגובה של כ-800 מטר ונמצאת בין שכונת תלפיות לשכונת גילה ממול לקיבוץ רמת רחל. השכונה עתידה לכלול כ-2,500 יחידות דיור עם גינות ירוקות לרווחת התושבים, פארקים, גני ילדים, מבני ציבור ומתחמי מסחר ותעסוקה.

ברמת הנגישות התחבורתית, השכונה נמצאת על דרך חברון הראשית ודרך בגין דרום אשר יחברו אותה למרכז העיר. בנוסף בעתיד מתוכנן לעבור הקו הכחול של הרכבת הקלה בקרבת השכונה ובסמיכות לקו הירוק והסגול.

כמה תעלה דירה בשכונה החדשה?

הפרויקט הראשון בשכונה יכלול תמהיל דירות מגוון וייחודי לשכונה החדשה ולאזור, עם דירות גן מיוחדות בנות 3-5 חדרים, פנטהאוזים ודופלקסים בני 5-7 חדרים ודירות 3-5 חדרים רגילות. דירות 3 חדרים בגודל של כ-80 מ"ר עם מרפסת של כ-12 מ"ר מוצעת במחיר של החל מ-2.631 מיליון שקל. דירות 4 חדרים בגודל של כ-96 מ"ר עם מרפסת של כ-13 מ"ר מוצעת במחיר של החל מ-3.02 מיליון שקל. דירות 5 חדרים בגודל של כ-126 מ"ר עם מרפסת של כ-13 מ"ר מוצעת במחיר של החל מ-3.53 מיליון שקל.

עינב כהן, סמנכ"לית השיווק באפי קפיטל, מציינת: "פרויקט גבעת בראשית הוא הראשון שצפוי לעלות לקרקע באחת משכונות הדגל החדשות של ירושלים. הקסם של השכונה בכלל והפרויקט בפרט בא לידי ביטוי בקהילתיות והאחווה שהשכונה תציג. לא בכדי העירייה השקיעה מאמץ רב בכדי לקדם את התשתיות של השכונה שיובילו לבנייה ירוקה, מודרנית ואיכותית עם ניתנת דגש גם לממד ההיסטורי של העיר. עוד טרם תחילת השיווק זכינו להתעניינות רבה מצד מספר קהלי יעד שונים - גם ירושלמיים מקומיים אשר רוצים שיפור באיכות החיים, יהודי התפוצות שנמצאים לקראת עלייה וגם כאלה המתגוררים כיום בקרבה לגבול הדרומי ופונה מבתיהם. אני צופה כי בשלבים מתקדמים יותר של הבנייה ברגע שהשכונה תמצב את עצמה, מחירי הדירות יאמירו בה באחוזים רבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully