וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה באילת: פרויקט פינוי-בינוי תקדימי בעיר יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 13:29

יוצאת לדרך תוכנית פינוי בינוי תקדימית במתחם הברדלס בעיר אילת: התוכנית כוללת הריסה של ארבעה בניינים ישנים הכוללים 70 דירות קיימות בנות עשרות שנים, והקמה של 400 דירות במספר מגדלי מגורים

הדמיה: הפרויקט באילת. CityBee אדריכלים,
הדמיה: הפרויקט באילת/CityBee אדריכלים

התשובה לאיום החות'ים: תוכנית פינוי בינוי משמעותית בשכונת הברדלס באילת מגיעה השבוע לכנס חתימות על הסכם התחדשות עירונית, שנערך במלון ישרוטל-אגמים שבעיר בהובלת משרד עורכי הדין KDC | כהן-קצב, קרן, דהן ושות'.

מדובר בתכנית פינוי בינוי תקדימית בעיר אילת, הכוללת הריסה של ארבעה בניינים עם 70 יחידות דיור ברחוב הברדלס בעיר - והקמה של מספר מגדלי מגורים חדשניים הכוללים 400 יחידות דיור חדשות.

במסגרת תוכנית הפינוי בינוי, יקבל כל בעל דירה חדשה בבניין חדש עם תוספת שטח, מעלית ותשתיות חדשות, מרחב מוגן דירתי (ממ"ד), מרפסת וחניה תת קרקעית. כמו כן, בעלי הדירות אף יהיו זכאים לתקציב לצורך תחזוקת הבניין הקיים עד להריסתו (תקציב לביצוע עבודות במקרה שמי מהבניינים הקיימים יוכרז כמבנה מסוכן עד להריסתו במסגרת הפרויקט, תקציב לתיקון תקלות ברכוש המשותף כגון נזילות מהגג, סתימות בביוב וכו').

"גם בעלי הדירות באילת נדרשים לחפש מיגון בשעת אזעקה"

את בעלי הדירות בפרויקט מייצג עו"ד רועי דהן ממשרד עורכי הדין KDC | כהן-קצב, קרן , דהן ושות', הטוען כי "בהחלט מדובר בסנונית ראשונה של פרויקטי התחדשות עירונית בסדרי הגודל האלה בעיר אילת אך אנו צופים עוד לא מעט פרויקטים נוספים בעיר".

"בעבר התחדשות עירונית הייתה נחלתם רק של בעלי דירות המתגוררים באזורי הביקוש במרכז הארץ ונראה כי הרשויות מעט זנחו את מטרתה האמיתית של ההתחדשות העירונית, שהיא הגנה על אזרחים מפני רעידות אדמה ומתקפות טילים. לצערנו אנחנו רואים במלחמה הנוכחית כי גם העיר אילת סובלת ממתקפות טילים וגם בה נדרשים בעלי הדירות לחפש מיגון בשעת אזעקה. לשמחתנו, זכינו במשרד להוביל ולייצג את בעלי הדירות בפרויקט החשוב והתקדימי הזה בעיר אילת ולייצר גם פה וגם באזורים רבים אחרים ברחבי הארץ, התחדשות עירונית בטוחה ולהוביל פרויקטים במסגרתם ייהנו בעלי הדירות מדירות ממוגנות הכוללות ממ"ד" אומר עו"ד רועי דהן.

האדריכלים ערן לשם וערן שקד, מ-CityBee אדריכלים, שתכננו את הפרויקט, אמרו היום: "פרויקט מתחם הברדלס הוא דוגמה לפרויקט התחדשות עירונית שיתמזג במרקם העירוני הקיים בצורה הרמונית ומכבדת. המבנים ממוקמים בטבעת ההיקפית הקיימת של העיר, ובתכנון ניתן דגש על קווי מתאר רכים שישתלבו עם הרקע המדברי. הפרויקט יהווה מחבר בין השכונות הוותיקות למתחם האוניברסיטה, שנמצא כיום בתכנון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully