וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני קורא לאזרחי ישראל: רכשו דירות בדרום - האזור הזה יהיה בטוח"

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 8:37

שר הבינוי והשיכון סייר פעם נוספת בעוטף עזה לדיון על שיקום הישובים שנפגעו באירועי ה-7 באוקטובר, ונפגש עם פורום "חוזרים הביתה", במטרה להיערך לחזרתם של התושבים ליישובי העוטף

סיור משרד הבינוי והשיכון בעוטף עזה. דוברות משרד הבינוי והשיכון,
סיור משרד הבינוי והשיכון בעוטף עזה/דוברות משרד הבינוי והשיכון

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, קורא לאזרחי ישראל: "בואו לדרום, חיזרו לרכוש כאן דירות. האזור הזה יהיה מקום שליו, פורח והכי חשוב - בטוח".

את הדברים האלו אמר גולדקנופף במהלך סיור נוסף בהם נחשף לזוועות בעוטף עזה, וקיים דיון על שיקום הישובים שנפגעו באירועי ה-7 באוקטובר.

השר סייר בקיבוץ סעד, בכפר עזה ובמושב תקומה ויחד עם הצוות המקצועי עקב מקרוב אחר תהליכי התקדמות הפעילות לשיקום הישובים שנפגעו, על מנת להיערך לחזרתם של התושבים ליישובי העוטף.

סיור משרד הבינוי והשיכון בעוטף עזה. דוברות משרד הבינוי והשיכון,
סיור משרד הבינוי והשיכון בעוטף עזה/דוברות משרד הבינוי והשיכון

בסיור, כאמור, נחשף גולדקנופף מקרוב לזוועות שהתרחשו בכפר עזה ונפגש עם פורום "חוזרים הביתה", המרכזים את חזרתם של יישובי חבל העוטף, בארי, כפר עזה, ניר עוז, נחל עוז, כיסופים, ניירם ונתיב העשרה.

בסיור השתתפו מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון יהודה מורגנשטרן, רמ"ט מוטי בבצ'יק, מנכ"ל רמ"י ינקי קווינט, הדרג המקצועי של משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל, וכן הנהלת הפורום "חוזרים הביתה", זיו מצליח ואיילה לונדונר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully