וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במרכז הכרמל: יוקם מגדל מגורים יוקרתי עם נוף לנמל חיפה

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 8:18

אבני דרך התחדשות עירונית מודיעה כי חתמה על הסכם פינוי בינוי להקמת 176 יח"ד בחיפה. במסגרת המכרז יהרסו 2 בניינים קיימים ובמקומם עתידים להיבנות מגדל מגורים יוקרתי לצד בניה מרקמית

הפרויקט של אבני דרך בחיפה. חן אדריכלים NCA,
הפרויקט של אבני דרך בחיפה/חן אדריכלים NCA

אבני דרך התחדשות עירונית מודיעה היום (ג') כי תרחיב את אחיזתה באזור הצפון - לאחר שזכתה במכרז פינוי בינוי ברחוב ברנר, חיפה. להערכת החברה, היתר בניה צפוי להתקבל בעוד כשלוש שנים מהיום.

במסגרת הפרויקט, הממוקם בשכונה יוקרתית במרכז הכרמל, בקרבת אוניברסיטת חיפה, עם נוף לנמל חיפה, ייהרסו שני המבנים הקיימים בהם 42 יח"ד, ובמקומם בכוונת החברה לבנות מגדל מגורים יוקרתי לצד בניה מרקמית הכוללים 176 יח"ד חדשות.

גיל גולדשטיין, מנכ"ל אבני דרך התחדשות עירונית: "אנו נרגשים להשיק את פרויקט ההתחדשות העירונית הראשון שלנו בעיר חיפה. פרויקט זה מצטרף לפרויקטים איכותיים נוספים אותם בונה הקבוצה בימים אלה ב-14 ערים ברחבי הארץ. הזכייה במכרז תואמת את אסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות הגיאוגרפית של החברה המתבססת על איתור, ייזום ופיתוח של פרויקטים למגורים באזורים בעלי פוטנציאל היתכנות גבוה ובפריסה ארצית רחבה גם מחוץ לגוש דן".

את הפרויקט מלווים מצד בעלי הדירות - עו"ד אייל פאר ממשרד עו"ד גפני פאר ושות', ומטעם היזם -עו"ד נטע זילברמן ממשרד עו"ד מויאל מלאכי ושות'

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully